• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Problemen met een aantal spellen (niet allemaal)

    • Kun je één soort disks wel spelen maar een andere soort niet? Je kunt bijvoorbeeld wel Wii-disks afspelen maar geen GameCube-disks? Als dat het geval is, is er waarschijnlijk een probleem met het Wii-systeem en dient het systeem te worden gerepareerd. Klik hier om contact op te nemen met de Nintendo Technische Dienst.
    • Controleer de onderkant van de disks (de onbedrukte zijde) op vuil of beschadigingen (zoals scheuren, krassen, etc.).
      • Als de disks er ernstig beschadigd uitzien, bijvoorbeeld door krassen of scheuren, dienen ze vervangen te worden. Klik hier om contact op te nemen met de Nintendo Technische Dienst.
      • Als de disks er vuil uitzien (vingerafdrukken, vlekken), probeer ze dan schoon te maken: klik hier voor informatie over het schoonmaken van disks. Als het probleem blijft optreden, dienen de disks te worden vervangen. Klik hier om contact op te nemen met de Nintendo Technische Dienst.

    Als de bovenstaande informatie niet helpt het probleem op te lossen, is er blijkbaar een probleem met het Wii-systeem en dient het systeem gerepareerd te worden. Klik hier om contact op te nemen met de Nintendo Technische Dienst.

    Het is mogelijk dat in 2011 of later gekochte Wii-systemen niet compatibel zijn met Nintendo GameCube-software en -accessoires die gebruik maken van de Nintendo Gamecube Controller-aansluitingen. Klik hier voor info over hoe je kunt bepalen of een Wii-systeem compatibel is met Nintendo GameCube-software en -accessoires.