• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Sin and Punishment: Successor of the Skies brengt knallende arcade fun naar de Wii


    25-02-2010

    25 februari 2010 – Sin and Punishment: Successor of the Skies brengt een overdosis knallende actie naar de Wii en wordt in Europa gelanceerd op 7 mei 2010. Dit spel is gemaakt door de Japanse shooter-meesters van Treasure en overspoelt de speler met de ene na de andere golf van projectielen en gewelddadige vijanden van de vierde aarde.

    Deze speelhalachtige Japanse cultgame is verdeeld in hoofdstukken die het mysterieuze verhaal vertellen van Isa Jo en Kachi, twee dappere personages die in buitenaardse omgevingen voor de mensheid strijden. Beide personages kunnen loskomen van de grond met jetpacks en hoverboards om zich met duizelingwekkende manoeuvres door de lucht te verplaatsen. Ondertussen bestrijden ze de hordes vijanden met geweren, zwaarden en krachtige bommen.

    Elk level staat bol van de explosieve actie, en stuurt tal van vijanden, waaronder de reusachtige eindbazen die Commanders worden genoemd, in een bepaalde volgorde richting de speler. Om de best mogelijke scores te halen, is het de kunst om deze volgorde te bestuderen, zodat je precies weet waar de volgende golf vijanden op zal duiken.

    De hectische actie laat zich perfect besturen met zowel de Wii-afstandsbediening als de Classic Controller en de Nintendo GameCube Controller. Het spel leent zich ook uitstekend voor gebruik van de Wii Zapper, waarmee de snelle, knallende actie misschien wel het best tot zijn recht komt. Naast het actierijke avontuur voor een enkele speler, is er ook een coöperatieve stand waarin een tweede speler kan helpen de vijanden uit beeld te schieten. Via de Nintendo Wi-Fi Connection kunnen spelers hun beste scores vergelijken met andere spelers in internationale klassementen.

    Het scoresysteem in Sin and Punishment: Successor of the Skies daagt spelers uit elk level en de golven vijanden nauwkeurig te bestuderen om de best mogelijke scores te kunnen halen. Spelers worden beloond door opeenvolgende vijanden te raken en zelf zo weinig mogelijk schade op te lopen. Buitengewone acties, zoals het uitschakelen van een groot aantal vijanden achter elkaar, leveren extra punten op.

    Dit spel geeft de liefhebbers veel gespreksstof, want er zijn talloze geheime spelelementen te ontdekken, zoals de beste manieren om bepaalde vijanden uit te schakelen of technieken voor gevorderden die worden beloond met speciale medailles.

    Sin and Punishment: Successor of the Skies biedt klassieke arcade-actie vol verrassingen, waardoor het spelers telkens weer prikkelt om een level nog eens op een andere manier te proberen. Voordat je het weet zet je ook jouw beste scores in het online-klassement om ze met de wereld te delen. Sin and Punishment: Successor of the Skies voor de Wii wordt in Europa gelanceerd op 7 mei 2010.