• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Ontdek de veranderingen in TRIANGLE STRATEGY™ naar aanleiding van feedback op de demo!


    27-09-2021

    In de nieuwste Nintendo Direct-presentatie werd aangekondigd dat TRIANGLE STRATEGY™, de tactische RPG van Square Enix, op 4 maart 2022 wordt uitgebracht voor de Nintendo Switch. Bekijk de nieuwste trailer hieronder!

    Abonneer je op op
    YouTube

    TRIANGLE STRATEGY™ Tactician’s Limited Edition wordt op dezelfde dag uitgebracht in Europa en bevat diverse verzamelvoorwerpen. Blijf op de hoogte voor meer info over deze beperkt verkrijgbare fysieke bundel.

    CI_NSwitch_TriangleStrategy_LimitedEdition_nlNL.jpg

    Vragenlijstresultaten van de Debut Demo

    In februari 2021 werd er een Debut Demo uitgebracht voor TRIANGLE STRATEGY, waarmee spelers een eerste indruk konden krijgen van de game. Spelers werden door de ontwikkelaars ook gevraagd om hun feedback te geven op de demo.

    De demo is wereldwijd ongeveer 1 miljoen keer gedownload (stand september 2021) en er is ongeveer 250.000 keer feedback gegeven tussen 22 februari en 21 maart 2021. Bedankt aan iedereen die heeft deelgenomen!

    Het ontwikkelaarsteam heeft elke reactie bekeken en is bezig om allerlei zaken te verbeteren voor de uiteindelijke versie van TRIANGLE STRATEGY. Laten we eens kijken wat deze veranderingen precies zijn!

    Mededeling van de ontwikkelaars

    “We zijn dankbaar dat we zo veel reacties hebben ontvangen van mensen van over de hele wereld, en het doet ons als ontwikkelaars deugd om positieve feedback en suggesties te hebben mogen ontvangen uit elke regio. Op basis van de reacties op de vragenlijst werken we aan diverse verbeteringen voor de uiteindelijke versie van TRIANGLE STRATEGY. Lees maar eens wat dat allemaal is!” – Yasuaki Arai en Tomoya Asano (producers)

    Belangrijkste verbeteringen

    1) Laadtijden

    • De laadtijden tijdens events zijn verkort en zijn nu ongeveer 10 seconden korter in de belangrijkste scènes.
    • Het doel is om de laadtijden nog korter te maken voor de uiteindelijke game.

    Abonneer je op op
    YouTube
    2) Events

    • In de Debut Demo moest je na het zien van een event eerst terug naar de World Map. In de uiteindelijke versie van de game kun je een reeks scenario events achter elkaar bekijken, waardoor je minder vaak wordt teruggestuurd naar de World Map.
    • De functies 'Auto-play' (automatisch spelen) en 'Skip' (overslaan) zijn toegevoegd. Auto-play kan tijdens een event worden geactiveerd met de ZR-knop, en events kunnen worden overgeslagen met de plusknop.
    • Een conversatiegeschiedenis, een functie om eventinformatie opnieuw te bekijken en karakterprofielen zijn toegevoegd.
    • De cursor op de World Map beweegt nu sneller wanneer je events selecteert. Bovendien zijn pictogrammen voor personage-episodes en zijverhalen makkelijker uit elkaar te houden.

    3) Moeilijkheidsgraad

    • Er is een moeilijke en een makkelijke moeilijkheidsgraad toegevoegd.

    Abonneer je op op
    YouTube
    4) Gevechten

    • De camerabesturing is aangepast:
      • De mate van inzoomen en uitzoomen kan nu vrij worden aangepast.
      • De camera kan nu 90 graden worden gedraaid door de rechterstick snel te kantelen.
      • De gevoeligheid van het draaien van de camera is aangepast.
    • Door bevelen te wijzigen terwijl je de cursor over een vijand binnen aanvalsbereik beweegt, kun je de geschatte schade en nauwkeurigheidspercentages vergelijken en evalueren.

    Abonneer je op op
    YouTube

    • Er is een 'Simulation Mode' toegevoegd, waardoor je geschatte resultaten van acties tegen vijanden buiten aanvalsbereik kunt bekijken.
    • Wapentypepictogrammen worden nu weergegeven om gemakkelijk het type en de wapens van een vijand te onderscheiden.
    • De aanvalslijnen van eindbazen die bijzonder krachtige aanvallen kunnen uitvoeren, worden nu gemarkeerd.
    • De beurtvolgorde van vijanden wordt weergegeven als je de cursor over een vijand beweegt.

    Abonneer je op op
    YouTube

    • De beurtvolgorde van eenheden op de map wordt nu ook op de AT Bar weergegeven.
    • De locatie van het commandovenster tijdens een gevecht is gewijzigd om de zichtbaarheid te verbeteren.
    • Er zijn meer opties toegevoegd voor schermzichtbaarheid, effecten en besturing.

    Abonneer je op op
    YouTube

    Andere aanpassingen en verbeteringen

    • De besturing voor Serenoa in de RPG-stand is verbeterd.
    • Je moet nu op de A-knop drukken om een huis te betreden/verlaten (om te voorkomen dat je dit per ongeluk doet).
    • Het kleurenpalet bij het kiezen van een bestemming is aangepast.
    • Er is een pictogram toegevoegd dat een succesvolle Back Attack aangeeft.
    • Er is een functie toegevoegd om de game automatisch te pauzeren en op te slaan per beurt in een gevecht.
    • Er worden nu gameplaytips weergegeven op het laadscherm.
    • Er is een scherm voor de gevechtsvoorbereiding toegevoegd met een lijst van beschikbare en niet-beschikbare eenheden.
    • Er is een functie toegevoegd die tijdens gevechten informatie toont over terreineffecten.
    • Er is een functie toegevoegd waarmee de informatie over de knoppen onderaan het scherm kan worden verborgen.
    • Er is een functie toegevoegd om de eindbestemming van een personage weer te geven voordat een vaardigheid wordt gebruikt waarbij een personage wordt verplaatst.
    • Verbeterde weergave voor buffs, debuffs en het aantal beurten dat effecten invloed hebben op objecten.
    • Er is een functie toegevoegd om een gevecht opnieuw te proberen.
    • Knoptoewijzingen zijn aangepast.

    Mededeling van de ontwikkelaars

    "Gezien deze feedback hebben gebruikers hoge verwachtingen van het verhaal van de game, de persoonlijkheden van de personages en het systeem voor het stijgen in level en verbeteren van personages in tactische strategiegames. Dit zijn elementen die je in de Debut Demo misschien niet volop hebt kunnen ervaren.

    In de uiteindelijke versie van TRIANGLE STRATEGY zul je echter de gebeurtenissen voor de invasie ervaren en ontdekken wat er gebeurt nadat je specifieke beslissingen hebt genomen. Het verhaal zal zich op verschillende manieren vertakken en er zullen veel unieke personages in het verhaal verschijnen. We hopen dat je ernaar uitkijkt.

    Tot slot was ons ontwikkelingsteam erg blij om bemoedigende reacties van deelnemers aan de vragenlijst te ontvangen, die aangaven dat ze van plan waren om de game te kopen zodra deze wordt uitgebracht.

    We zullen de game blijven ontwikkelen om aan je verwachtingen te voldoen. We waarderen je voortdurende support voor TRIANGLE STRATEGY." – Yasuaki Arai en Tomoya Asano (producers)

    Word lid van de Nintendo Switch-community op Facebook om op de hoogte te blijven van deze tactische RPG, volg Nintendo op Twitter voor updates, of bezoek onze officiële spelpagina van TRIANGLE STRATEGY voor meer info. TRIANGLE STRATEGY wordt op 4 maart 2022 uitgebracht voor de Nintendo Switch.

    Alle gamebeelden komen uit de Engelse versie van de game. De game zal beschikbaar zijn in het Engels, Frans, Duits, Spaans en Italiaans, met Engelse en Japanse voice-overs.