Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Foutmelding: “Punten zijn al geclaimd”

Omschrijving:

  • Je kunt geen fysieke gamecard registreren op je Nintendo Switch.
  • Foutmelding: “Er zijn al My Nintendo-punten geclaimd voor deze software.”

Mogelijke oplossingen:

Dit betekent dat de gamecard die je probeert te registreren, al geregistreerd is voor My Nintendo-punten. Een gamecard kan slechts één keer worden verzilverd.

  • Probeer de game opnieuw te registreren op je Nintendo Switch-systeem.
  • Controleer je “Aankopen (“Een nieuwe game of andere content verworven”) in je puntengeschiedenis van My Nintendo om te kijken of je de gamecard mogelijk al hebt geregistreerd.
  • Ga na of andere leden in je huishouden de game al geregistreerd hebben.
  • Als de game voorheen al in het bezit is geweest van iemand anders, kan het zijn dat de vorige eigenaar de game al heeft geregistreerd. We kunnen punten voor reeds gekochte software niet vervangen.

Als het probleem nog steeds niet is opgelost:

Als je de game nieuw hebt gekocht en de gouden punten niet in de My Nintendo-account van jou of iemand anders in je huidhouden verschijnen, moeten we je probleem nader onderzoeken. Neem contact met ons op als je aanvullende hulp nodig hebt.