• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij de Nintendo-klantenservice

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Geen gouden punten ontvangen voor Nintendo Switch Online-promotie (maart-mei 2021)

    De informatie in dit artikel kan van pas komen als je een Nintendo Switch Online-lidmaatschap van 12 maanden hebt gekocht of vernieuwd gedurende de promotieperiode, maar geen gouden punten van My Nintendo hebt ontvangen.

    Belangrijk: Het kan na aankoop of vernieuwing van een lidmaatschap tot vier weken duren voor de gouden punten worden toegevoegd.

    Informatie

    Om de gouden punten te verdienen, moet je een Nintendo Switch Online-lidmaatschap van 12 maanden (individueel of familielidmaatschap) hebben gekocht of vernieuwd tussen 00:00 uur op 16 maart 2021 en 23:59 uur op 10 mei 2021.

    Aankopen of vernieuwingen van een lidmaatschap die buiten die periode zijn gemaakt komen niet in aanmerking voor gouden punten.

    Wat moet je doen

    1. Zorg dat er minstens vier weken zijn verstreken sinds de datum van aankoop of vernieuwing van het lidmaatschap.
    2. Kijk in de geschiedenis van je My Nintendo-punten en -beloningen of de gouden punten daar staan.

    Als het probleem nog steeds niet is opgelost

    Als je je gouden punten van My Nintendo niet hebt ontvangen, en als je hebt bevestigd dat je aankoop in aanmerking komt en dat er vier weken zijn verstreken sinds de aankoop, kun je contact met ons opnemen voor meer hulp.