Foutcode 026-6561

Van toepassing op: New Nintendo 2DS XL, New Nintendo 3DS, New Nintendo 3DS XL, Nintendo 2DS, Nintendo 3DS, Nintendo 3DS XL


Wat betekent deze foutcode?

Deze foutmelding geeft aan dat de activeringscode op je prepaidkaart niet wordt herkend.

Wat moet ik doen?

Controleer het volgende voordat je contact opneemt met de klantenservice.

Vul je de code op de juiste plaats in?

a) In de Nintendo eShop kun je op twee plaatsen codes invoeren. De ene is bedoeld om je tegoed aan te vullen met Nintendo eShop Cards. (Kies in het HOME-menu het Nintendo eShop-pictogram > MENU > TEGOED AANVULLEN.) Op de andere plaats kun je downloadcodes voor software invoeren. (Nintendo eShop-pictogram > MENU > DOWNLOADCODE GEBRUIKEN.) Zorg dat je de code op de juiste plaats invoert.

CI7_3DS_TroubleShooting_NintendoeShop_03_AddFunds_NL.jpg

Tegoed aanvullen

CI7_3DS_TroubleShooting_NintendoeShop_01_RedeemDLCode_NL.jpg

Downloadcode gebruiken

CI7_3DS_TroubleShooting_HOME_Theme.jpg

b) Als je een code voor een thema probeert te gebruiken, moet je je code invoeren in de themawinkel, niet in de Nintendo eShop. Raak hiervoor links boven in het HOME-menu het pictogram voor de instellingen aan en kies daarna THEMA KIEZEN > THEMAWINKEL. Kies daar het menupictogram rechts bovenin en kies DOWNLOADCODE INVOEREN.

Voer de code correct in.

Deze tekens worden vaak verkeerd ingevoerd. Zorg dat je de code van zestien letters en cijfers correct invoert.

     

B en 8

E en 3

G en 6

I en 1

O en D

O en 0

O en Q

P en 9

S en 5

U en V

W en VV

Z en 2



B en 8

E en 3

G en 6

I en 1

O en D

O en 0

O en Q

P en 9

S en 5

U en V

W en VV

Z en 2

Is de code geactiveerd?

Nintendo eShop Cards en kaarten met downloadcodes moeten geactiveerd worden door de caissière in de winkel waar je de kaart hebt gekocht. Neem contact op met de winkel waar je het product hebt gekocht, als de code niet is geactiveerd. Houd er rekening mee dat de klantenservice van Nintendo je niet kan helpen bij het activeren van prepaidkaarten.

Als deze oplossingen het probleem niet oplossen, noteer dan de volgende gegevens en neem contact met ons op. De volgende informatie kan helpen om het probleem op te lossen:

  • Een scan of foto van het transactiebewijs voor de gekochte kaart en de achterkant van de prepaidkaart
  • Het serienummer van je Nintendo 3DS-systeem. Dit nummer staat op de achterkant van het systeem, onder de batterij, op een sticker bij de batterij of onder een van de covers.


Meer over: Foutmeldingen