Advies bij het versturen van je product

Van toepassing op: Nintendo GameCube


We raden aan om je Nintendo-product naar Nintendo te versturen door middel van pakketpost. In dat geval kun je beroep doen op vervanging, mocht het product beschadigd raken of verdwijnen tijdens de verwerking door het postbedrijf of de koeriersdienst.

De verstuurde producten dienen vergezeld te zijn van een brief, waarin de volgende onderdelen niet mogen ontbreken:

Het volledige adres van de verzender, inclusief telefoonnummer.
Lijst van de verstuurde Nintendo-producten, inclusief model en, indien nodig, de kleur.
Summiere beschrijving van het probleem.
Als er beroep wordt gedaan op de garantie, een kopie van de originele aankoopbon, inclusief leesbare aankoopdatum. Als er geen beroep wordt gedaan op de garantie, een geschreven bevestiging dat je bereid bent om de kosten voor reparatie of vervanging te betalen, waarbij je aangeeft dat je per rembours wil betalen.

Kijk op de contactpagina voor de juiste adresgegevens.

Wanneer je producten opstuurt naar Nintendo, neem altijd eerst contact op met een medewerker van de helpdesk. Het nummer daarvoor vind je ook op de contactpagina. Gebruik ook, indien mogelijk, de originele verpakking en vergeet niet een beschrijving van het probleem en een kopie van de originele aankoopbon, inclusief leesbare aankoopdatum toe te voegen.