Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Algemene probleemoplossingen (Fortnite)

Algemene probleemoplossingen voor problemen bij het maken van een account en matchmaking in Fortnite (Nintendo Switch).

Mogelijke oplossingen:

  • Foutmelding: "That wasn’t supposed to happen - trouble talking to the match maker".
    • Zorg ervoor dat de tijd/datum op je Nintendo Switch systeem juist is ingesteld (gebruik de optie ''Tijd synchroniseren via het internet'') en probeer het opnieuw.
    • Als het probleem standhoudt nadat de tijd/datum juist is ingesteld, ga dan naar https://status.epicgames.com voor meer hulp.
  • Foutmelding: “This Fortnite account is associated with a platform which does not allow it to operate on Nintendo Switch".
    • Als het Epic-account dat je wil gebruiken eerder was gekoppeld aan een PSN-account (PlayStation Network), kan het niet worden gekoppeld aan een Nintendo-account. Je zult een nieuw Epic-account moeten aanmaken om aan je Nintendo-account te koppelen.
    • Raadpleeg de Epic Games Ondersteuning voor hulp bij het koppelen van je Nintendo-account aan je Epic-account.
  • ''Toegang geweigerd'' pagina op accounts.nintendo.com bij het bevestigen van het delen van gegevens.
    • Dit kan voorkomen wanneer de link in de bevestigings-e-mail speciale tekens bevat.
    • Kopieer de volledige bevestiging-URL en plak deze in je browser in plaats van op de link te klikken.

Als het probleem nog steeds niet is opgelost: