Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

De DLC verschijnt niet in de game (Super Smash Bros. Ultimate)

Beschrijving:

Je hebt downloadbare content gekocht (zoals de Fighters Pass of een Challenger Pack) voor Super Smash Bros. Ultimate , maar de content ervan is niet zichtbaar.

Wat je kunt doen:

  1. Zorg dat de systeemsoftware is bijgewerkt naar de meest recente versie.

Gebruik je de gamecardversie of de downloadversie van Super Smash Bros. Ultimate?


  1. Verwijder de game card en wis de softwaregegevens (niet de opgeslagen gegevens).
    Kies in het optiemenu van de software GEHEUGENBEHEER > SOFTWARE WISSEN.
  2. Voer de gamecard opnieuw in en download alle eventueel beschikbare software-updates voor de game.
  3. Open de Nintendo eShop met de Nintendo-account waar de DLC oorspronkelijk mee is gekocht. Download de ontbrekende DLC opnieuw.
    Kies je profielafbeelding rechtsboven in het scherm om je Nintendo eShop-account informatie te openen en kies OPNIEUW DOWNLOADEN. Selecteer de content in de lijst met eerder gekochte titels en kies het oranje pictogram om de content opnieuw te downloaden.
  4. Start Super Smash Bros. Ultimate op.
    De content zou nu speelbaar moeten zijn.

  1. Controleer of er software -updates voor de game beschikbaar zijn.
  2. Open de Nintendo eShop met de Nintendo-account waar de DLC oorspronkelijk mee is gekocht. Download de ontbrekende DLC opnieuw.
    Kies je profielafbeelding rechtsboven in het scherm om je Nintendo eShop-accountinformatie te openen en kies OPNIEUW DOWNLOADEN. Selecteer de content in de lijst met eerder gekochte titels en kies het oranje pictogram om de content opnieuw te downloaden.
  3. Start Super Smash Bros. Ultimate op.
    De content zou nu speelbaar moeten zijn.
  4. Als het probleem zich blijft voordoen, wis dan de software waarvan de DLC ontbreekt, en download deze opnieuw.
    Kies in het optiemenu van de software GEHEUGENBEHEER > SOFTWARE WISSEN (niet SOFTWARE ARCHIVEREN). Download de game daarna opnieuw.