Fout 'Toegang geweigerd' bij het gebruik van een Nintendo-account
Situaties:
- De fout 'Toegang geweigerd' verschijnt in de volgende scenario's:
- Wanneer je een Nintendo-account probeert te koppelen aan een mobiele applicatie (Mario Kart Tour, Super Mario Run enz.).
- Wanneer je de link WACHTWOORD VERGETEN? gebruikt om het wachtwoord van een Nintendo-account opnieuw in te stellen.
- Elk ander scenario met een Nintendo-account.
Let op: dit bericht kan verschijnen als er een discrepantie bestaat tussen je Nintendo-account en de Nintendo-account die al is aangemeld via je browser. (Bijvoorbeeld als twee verschillende Nintendo-account-eigenaren hetzelfde smartapparaat gebruiken.)
Mogelijke oplossingen:
Wat probeer je te doen als de fout wordt weergegeven?
Een Nintendo-account aan een mobiele app koppelen Het wachtwoord van een Nintendo-account opnieuw instellen Elke andere situatie
- Zorg ervoor dat je een koppeling maakt met je Nintendo-account-inloggegevens (niet je Nintendo Network ID). Meer informatie
- Als je nog geen Nintendo-account hebt aangemaakt, ga dan naar http://accounts.nintendo.com en creëer er een.
- Als je de inloggegevens van je Nintendo-account bent vergeten, klik dan hier.
- Log in je smartapparaat-browser uit van je Nintendo-account (en alle gerelateerde gekoppelde accounts).
- Wis de cache van de browser op jouw smartapparaat en probeer je Nintendo-account vervolgens opnieuw te koppelen via de applicatie.
- Als er op je smartapparaat meerdere browsers zijn geïnstalleerd, adviseren we je om op elk smartapparaat de cache te wissen.
- Zorg dat cookies niet zijn uitgeschakeld in je browser.
- Probeer de mobiele app te deïnstalleren en opnieuw te installeren.
- Als het nog steeds niet werkt, probeer dan een ander apparaat of een andere browser te gebruiken om je Nintendo-account met de mobiele app te koppelen.
Als dit probleem zich blijft voordoen, neem dan contact met ons op voor verdere ondersteuning.
- Wis alle huidige inloggegevens van je Nintendo-account in de browser die je gebruikt.
- Log je uit bij je Nintendo-account (en alle gerelateerde gekoppelde accounts).
- Als er meerdere tabbladen in de browser zijn geopend, zorg er dan voor dat je ze allemaal aanvinkt of sluit en dat je jezelf uitlogt bij de Nintendo-account.
- Wis de cache van de browser op het apparaat dat je gebruikt.
- Doorloop nogmaals het proces om je wachtwoord opnieuw in te stellen, om een nieuwe e-mail te laten versturen. Klik op de link in de e-mail om het opnieuw te proberen.
- Zorg ervoor dat de link in de juiste browser wordt geopend. Als de link in een andere browser wordt geopend, herhaal dan de voorgaande stappen in de nieuwe browser om ervoor te zorgen dat de geschiedenis ook in de nieuwe browser wordt gewist.
- Als het nog steeds niet werkt, gebruik dan een ander apparaat of een andere browser om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Als dit probleem zich blijft voordoen, neem dan contact met ons op voor verdere ondersteuning.
- Wis alle huidige inloggegevens van je Nintendo-account in de browser die je gebruikt.
- Log uit bij je Nintendo-account (en alle gerelateerde gekoppelde accounts).
- Als er meerdere tabbladen in de browser zijn geopend, zorg er dan voor dat je ze allemaal aanvinkt of sluit en dat je jezelf uitlogt bij de Nintendo-account.
- Wis de cache van de browser op het apparaat dat je gebruikt.
- Probeer opnieuw toegang te krijgen tot je Nintendo-account.
- Zorg ervoor dat je de juiste browser gebruikt. Als de link in een andere browser wordt geopend, herhaal dan de voorgaande stappen in de nieuwe browser om ervoor te zorgen dat de geschiedenis ook in de nieuwe browser wordt gewist.
- Als het nog steeds niet werkt, gebruik dan een ander apparaat of een andere browser om toegang te krijgen tot je Nintendo-account.
Als dit probleem zich blijft voordoen, neem dan contact met ons op voor verdere ondersteuning.