Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Foutcode: 2110-1100

Omschrijving:

Je kunt je Nintendo Switch niet verbinden met een (draadloos) netwerk en je krijgt foutcode 2110-1100 te zien.

Belangrijk:

Test je verbinding nadat er wijzigingen zijn aangebracht in het Nintendo Switch-systeem of de netwerkomgeving om te bepalen of de wijziging het probleem oplost.

Aanvullende informatie:

  • Deze foutcode geeft meestal aan dat het Nintendo Switch-systeem geen netwerk kon vinden dat overeenkomt met een van de opgeslagen netwerken binnen de internetinstellingen.
  • Als je een USB-LAN-adapter gebruikt, kan deze foutcode ook aangeven dat de USB-LAN-adapter niet correct is geïnstalleerd.

Gebruik je een draadloze of kabelverbinding?


Mogelijke oplossingen:

  • Start het Nintendo Switch-systeem opnieuw op.

    Houd de POWER-knop drie seconden ingedrukt, kies daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN en vervolgens OPNIEUW OPSTARTEN om het systeem opnieuw op te starten.

  • Zorg ervoor dat het Nintendo Switch-systeem niet in de vliegtuigstand staat.

    Houd de HOME-knop minimaal één seconde ingedrukt om het snelmenu te openen en te zien of de vliegtuigstand aan of uit staat. De vliegtuigstand moet worden uitgeschakeld als je verbinding wilt maken met een draadloos netwerk.

  • Stel een nieuwe draadloze internetverbinding in.

    Zorg er bij het maken van een nieuwe internetverbinding voor dat je systeem verbinding probeert te maken met het juiste draadloze netwerk en zorg ervoor dat het systeem een sterk draadloos signaal ontvangt.

  • Plaats het Nintendo Switch-systeem dichter bij de draadloze router.

    Plaats het Nintendo Switch-systeem op een afstand van drie tot vijf meter van de draadloze router om de signaalsterkte te verbeteren tijdens het oplossen van het probleem.

    • Het kan handig zijn om het Nintendo Switch-systeem tijdens het verhelpen van het probleem uit de Nintendo Switch-houder te halen en het systeem weer terug te plaatsen zodra het probleem is verholpen.
  • Reset je thuisnetwerk.

    Dit probleem kan worden opgelost door je netwerkapparaten opnieuw op te starten als het probleem te maken heeft met apparaten die niet reageren.

  • Houd metalen objecten en elektronische apparaten uit de buurt van je Nintendo Switch-systeem en draadloze router.

    Metalen objecten en elektronische apparaten kunnen draadloze signalen verstoren. Als je zulke apparaten of objecten hebt, zoals archiefkasten, luidsprekers, stekkerdozen, glas of draadloze telefoons, plaats deze dan uit de buurt van het Nintendo Switch-systeem en de draadloze router.

Als het probleem nog steeds niet is opgelost:

Als je nog steeds geen verbinding kunt maken, kan dit duiden op een probleem met de netwerkomgeving of router die je gebruikt.

Als je wilt doorgaan met het oplossen van mogelijke problemen met betrekking tot de router, neem dan contact op met de fabrikant van de router. Die kan je helpen bij het uitvoeren van de volgende stappen:

  • De firmware van de router updaten
  • De router terugzetten naar de fabrieksinstellingen

Neem contact op met onze klantenservice.

Mogelijke oplossingen:

  • Controleer de verbinding tussen de Nintendo Switch-houder en de USB-LAN-adapter.

    Zorg ervoor dat de USB-LAN-adapter correct is geïnstalleerd en dat het USB-uiteinde van de LAN-adapter correct in de Nintendo Switch-houder is gestoken.

  • Sluit de USB-LAN-adapter op een andere USB-poort op de Nintendo Switch-houder aan.

Als het probleem nog steeds niet is opgelost:

Als je nog steeds geen verbinding kunt maken, probeer dan een andere LAN-adapter te gebruiken, indien beschikbaar.

Neem contact op met onze klantenservice.