• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Ik heb geen identiteitsverificatie-e-mail voor mijn Nintendo-account ontvangen

    De informatie in dit artikel kan van pas komen als je een bevestigingcode moet invoeren om in te loggen op je Nintendo-account maar je de e-mail met de code niet hebt ontvangen.

    Opmerking

    Wat moet je doen

    • Kijk in de map met ongewenste e-mails (spam) of de e-mail zich daar bevindt.
    • Zorg ervoor dat er geen filters actief zijn op je e-mailaccount die e-mails van @accounts.nintendo.com blokkeren.
    • Voeg het e-mailadres no-reply@accounts.nintendo.com toe aan je contacten en lijst van veilige afzenders.
      • Deze stappen kunnen afwijken afhankelijk van de e-mailprovider. E-mailapplicaties gebruiken doorgaans een adresboek- of contactlijst. Hier kun je CONTACT TOEVOEGEN kiezen en no-reply@accounts.nintendo.com invullen of plakken.
    • Probeer weer op je Nintendo-account in te loggen, of kies opnieuw de optie om de gewenste accountinformatie te wijzigen. Dan wordt de e-mail met bevestigingscode opnieuw verzonden.
      • Als je je Nintendo Switch gebruikt om in te loggen op je account, kun je de e-mail ook opnieuw versturen door GEEN E-MAIL ONTVANGEN? te kiezen in het scherm voor het bevestigen van het e-mailadres.
      • Als je probeert in te loggen op je account met een pc of mobiel apparaat, kun je de e-mail ook opnieuw versturen door in het verificatiescherm op BEVESTIGINGSCODE OPNIEUW VERSTUREN te klikken.

    Als het probleem nog steeds niet is opgelost

    Als je de verificatie-e-mail nog steeds niet ontvangt, neem dan contact met ons op om verder geholpen te worden.