Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Nintendo-account was verwijderd of gedeactiveerd

Omschrijving:

  • Een Nintendo-account (en bijbehorende My Nintendo-activiteit) was verwijderd.
  • Foutmelding: Nintendo-account is gedeactiveerd en zal na 30 dagen permanent worden verwijderd.
  • Foutmelding: Dit account is gedeactiveerd en kan niet worden gebruikt.

Belangrijk:

  • Je kunt je account binnen een periode van 30 dagen na het verwijderen reactiveren. Als deze periode verstreken is, wordt het account permanent verwijderd en kan het niet worden teruggehaald.
  • Nintendo-accounts voor kinderen kunnen alleen worden gereactiveerd via het Nintendo-account van de ouders/voogd.
  • Deze foutmelding verschijnt op http://accounts.nintendo.com en op Nintendo Switch systemen als je een gedeactiveerd Nintendo-account probeert te gebruiken.

Wat kun je doen:

  1. Ga naar https://accounts.nintendo.com en log in op je Nintendo-account.
  2. Klik op ''Reactiveren'' om je account te herstellen.
    • Om een account van een kind te herstellen, klik je op ''Familiegroep'' en vervolgens op ''Reactiveren'' op het account dat je wil herstellen.
    • Let op: we kunnen niet garanderen dat alle informatie wordt hersteld op gereactiveerde accounts.

Als het probleem nog steeds niet is opgelost:

  1. Als je je Nintendo-account niet kunt reactiveren, betekent dit dat het al meer dan 30 dagen geleden is verwijderd. Na 30 dagen is het account permanent verwijderd uit ons bestand en kan het niet worden hersteld.
    • Als je je Nintendo-account verwijdert, worden verschillende bijbehorende gegevens verwijderd, maar je NNID of gekoppelde social network-accounts worden niet verwijderd.
  2. Als je toch weer lid wil worden van de Nintendo-accountservice, zul je een nieuw Nintendo-account moeten aanmaken.