Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Nintendo eShop e-mail met betaalbewijs is niet aangekomen

Omschrijving:

  • Je hebt geen e-mail ontvangen met het betaalbewijs van je aankoop in de Nintendo eShop.

Aanvullende informatie:

  • Betaalbewijzen per e-mail worden alleen verstuurd als een aankoop is gedaan met een Nintendo-account (Nintendo Switch, Online Store), of met een Nintendo Netwerk-ID die is gekoppeld aan een Nintendo-account (Wii U, Nintendo 3DS).
  • Bekijk de ''Accountactiviteit'' op je Wii U of Nintendo 3DS familiesysteem, om de geschiedenis te zien van aankopen die alleen met een Nintendo Netwerk-ID zijn gedaan.

Aanvullende oplossingen:

  • Zorg ervoor dat je lang genoeg hebt gewacht. E-mails komen meestal binnen 1-2 uur aan.
  • Kijk of de e-mail in de map ongewenst/spam is beland.
  • Zorg ervoor dat er geen filters actief zijn op uw e-mailaccount die e-mails van @accounts.nintendo.com blokkeren.
  • Controleer je Nintendo-account gebruikersinformatie om het e-mailadres te verifiëren.
    • Het betaalbewijs is verstuurd naar het e-mailadres van het Nintendo-account waarmee de aankoop is gedaan.