Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

PayPal verificatie-e-mail niet ontvangen

Je hebt nog geen e-mail ontvangen waarmee je je PayPal-account kunt verbinden aan je Nintendo-account

Aanvullende informatie:

  • Klik hier voor alle andere soorten e-mails (PIN-code voor ouders, bestellingen, algemene correspondentie).

Wat kun je doen:

  • Klik nogmaals op ''E-mail versturen'' in de Nintendo eShop (on-device of off-device) om de PayPal bevestigings-e-mail opnieuw te versturen.
  • Kijk of de e-mail in de map ongewenst/spam is beland.
  • Zorg ervoor dat er geen filters actief zijn op uw e-mailaccount die e-mails van @accounts.nintendo.com blokkeren.
  • Controleer je Nintendo-account profielinstellingen om het e-mailadres te verifiëren.
    • PayPal verificatie-e-mails worden verstuurdnaar het e-mailadres van je Nintendo-account - dit kan een ander e-mailadres zijn dan dat van je PayPal-account.
  • Verander je Nintendo-account e-mailadres en klik nogmaals op ''E-mail versturen'' in de Nintendo eShop om de PayPal bevestiging naar het nieuwe e-mailadres te versturen.