Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Poké Ball Plus laadt niet meer op

Omschrijving:

Wanneer Poké Ball Plus is verbonden aan een ondersteunde stroombron (Nintendo Switch-voeding, Nintendo Switch-houder, telefoonoplader, etc.), laadt de interne batterij niet op.

Belangrijk:

De oplaadbare batterij in Poké Ball Plus heeft een veiligheidsfunctie waardoor de batterij stopt met opladen als deze na zeven of meer uur continu opladen niet volledig is opgeladen.

Als je bijvoorbeeld non-stop Pokémon Go speelt terwijl Poké Ball Plus aan het opladen is, kan het zijn dat deze stopt met opladen omdat het na een langere periode niet volledig is opgeladen.

Aanvullende informatie:

Poké Ball Plus heeft geen ingebouwde indicator die laat zien dat de batterij oplaadt. Als je vermoedt dat Poké Ball Plus niet meer oplaadt, is er echter wel een manier om dit te verifiëren.

Wat kun je doen:

  1. Laad Poké Ball Plus op en zorg ervoor dat het gedurende deze tijd niet in gebruik is.
    • Wanneer Poké Ball Plus begint met opladen, hoor je een kort geluid. Als Poké Ball Plus is gedempt, zal deze kort vibreren.
  2. Controleer het resterende batterijpercentage in de Ondersteuningsmodus van Poké Ball Plus, nadat deze drie uur heeft kunnen opladen.

    Let op: Als Poké Ball Plus is gekoppeld aan een Nintendo Switch systeem, kun je controleren of het accessoire oplaadt door ''Controllers'' te selecteren in het HOME-menu.

    • Als Poké Ball Plus oplaadt, staat er een icoontje van een bliksemschicht en batterij onder de ovaalvormige controller.

Kon de batterij in Poké Ball Plus opladen?

Blijf Poké Ball Plus zoals gewoonlijk gebruiken en houd de situatie in de gaten.

  1. Als niets erop duidt dat Poké Ball Plus kan opladen, probeer dan het volgende:
    • Gebruik een andere voeding
    • Gebruik een andere USB-poort (in het geval dat je gebruik maakt van de Nintendo Switch-houder of een ander apparaat dat ondersteuning biedt voor USB-verbindingen)
    • Gebruik een andere USB-kabel (in het geval dat je gebruik maakt van de Nintendo Switch-houder of een ander apparaat dat ondersteuning biedt voor USB-verbindingen)

Als het probleem nog steeds niet is opgelost:

Klik hier om contact met ons op te nemen voor ondersteuning als het probleem zich blijft voordoen.