• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij de Nintendo-klantenservice

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Pokémon Sword of Pokémon Shield Expansion Pass DLC verschijnt niet

    De informatie in dit artikel kan van pas komen als je de DLC voor Pokémon Sword of Pokémon Shield hebt gekocht en het niet in de game verschijnt.

    Wat kun je doen

    1. Zorg ervoor dat het systeem is bijgewerkt met nieuwste systeemversie.
    2. Zorg ervoor dat je de DLC hebt gekocht die overeenkomt met de game die je hebt. De Pokémon Sword Expansion Pass is alleen compatibel met Pokémon Sword en de Pokémon Shield Expansion Pass is alleen compatibel met Pokémon Shield.

    Heb je de compatibele DLC voor je game?

    Gebruik je de fysieke of digitale versie van Pokémon Sword/Pokémon Shield?

    1. Verwijder de gamecard en verwijder vervolgens de softwaregegevens (hierdoor worden geen opgeslagen gegevens verwijderd).

      In het software-optiesmenu selecteer je GEHEUGENBEHEER en vervolgens SOFTWARE WISSEN.

    2. Doe de gamecard er opnieuw in en download de beschikbare software-updates voor de game.
    3. Open de Nintendo eShop met het Nintendo-account dat in eerste instantie is gebruikt om de DLC te kopen. Download de DLC die ontbreekt in de game opnieuw.

      Selecteer je profielafbeelding in de hoek rechtsboven om toegang te krijgen tot je accountinformatie en selecteer vervolgens OPNIEUW DOWNLOADEN. Selecteer de content in de lijst van eerder gekochte titels en tik op het oranje pictogram om opnieuw te downloaden.

    4. Start de game en ga naar Wedgehurst Station.

      De content zou nu beschikbaar moeten zijn om te spelen zodra je ver genoeg bent gekomen in de game. Je moet bij Wedgehurst Station kunnen komen en toegang hebben tot de Wild Area.

    Is hiermee je probleem opgelost?

    Als deze informatie het probleem heeft opgelost, ben je klaar! Ga voor informatie over Nintendo-producten en het laatste nieuws naar de Nintendo-website.

    Als het probleem zich blijft voordoen, neem je contact op met onze klantenservice.

    1. Controleer of er beschikbare software-updates voor de game zijn.
    2. Open de Nintendo eShop met het Nintendo-account dat in eerste instantie is gebruikt om de DLC te kopen. Download de DLC die ontbreekt in de game opnieuw.
      • Selecteer je profielafbeelding in de hoek rechtsboven om toegang te krijgen tot je accountinformatie en markeer vervolgens OPNIEUW DOWNLOADEN. Selecteer de content in de lijst van eerder gekochte titels en tik op het oranje pictogram om opnieuw te downloaden.
    3. Start de game en ga naar Wedgehurst Station. De content zou nu beschikbaar moeten zijn om te spelen zodra je ver genoeg bent gekomen in de game. Je moet bij Wedgehurst Station kunnen komen en toegang hebben tot de Wild Area.
    4. Als het probleem zich blijft voordoen, moet je de software die de DLC niet herkent verwijderen en opnieuw downloaden. Hierdoor worden geen opgeslagen gegevens verwijderd.
      • In het software-optiesmenu selecteer je GEHEUGENBEHEER en vervolgens SOFTWARE WISSEN (niet SOFTWARE ARCHIVEREN). Download de game vervolgens opnieuw.

    Is hiermee je probleem opgelost?

    Als deze informatie het probleem heeft opgelost, ben je klaar! Ga voor informatie over Nintendo-producten en het laatste nieuws naar de Nintendo-website.

    Als het probleem zich blijft voordoen, neem je contact op met onze klantenservice.

    Neem contact op met onze klantenservice.