Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Pokémon verdwijnen tijdens het overdrachtsproces tussen Pokémon GO en Pokémon: Let's Go

Omschrijving:

Tijdens het overdragen van een Pokémon van de app Pokémon GO naar Pokémon: Let's Go, Pikachu! of Pokémon: Let's Go, Eevee! op de Nintendo Switch kan de app mogelijk niet doorgaan met de overdracht als de verbinding wordt onderbroken. Gebruikers kunnen echter doorgaan met het spelen van de game zodra ze het overdrachtscherm verlaten.

Belangrijk:

  • Als de Pokémon GO-app wordt onderbroken tijdens het overdragen van Pokémon naar je Nintendo Switch-systeem, bestaat de kans dat de functie "resume transfer" niet meer werkt.
  • Het is ook mogelijk dat de Pokémon GO-app waarin dit probleem zich voordeed niet langer verbinding maakt met ondersteunde games op de Nintendo Switch.
  • Om dit probleem te voorkomen moet je zorgen dat je een stabiele verbinding hebt tussen het smart-apparaat en de Nintendo Switch-game als je Pokémon overdraagt.

Wat moet je doen?

Verwijder de Pokémon GO-app van je smart-apparaat en installeer deze opnieuw. Opmerking: de Pokémon kan mogelijk verloren raken en kan dan niet worden hersteld, omdat door het verwijderen en opnieuw installeren van de app het overdrachtsproces niet volledig is voltooid.

Praktische tips:

Bij het overdragen van Pokémon tussen Pokémon GO en een ondersteunde game op de Nintendo Switch raden we het volgende aan om te voorkomen dat de verbinding tussen de twee wordt onderbroken:

  • Druk niet op de HOME-knop of de POWER-knop op het systeem.
  • Pauzeer de app niet, druk niet op de HOME-knop en zet Bluetooth op het smart-apparaat niet uit.
  • Houd een korte afstand tussen het Nintendo Switch-systeem en het smart-apparaat.