• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Problemen met lezen van game, inclusief foutmelding: De gamecard is niet ingevoerd. (gebeurt alleen met één game)

    Wat kun je doen

    1. Zorg ervoor dat je systeem over de nieuwste systeemversie beschikt.
    2. Controleer of er beschikbare software-updates zijn voor de gamecard die het probleem veroorzaakt.

    Blijft dit probleem zich voordoen?

    Als deze informatie het probleem heeft opgelost, ben je klaar! Ga voor informatie over Nintendo-producten en het laatste nieuws naar de Nintendo-website.

    Wie is de uitgever van de game?

    Als de gamecard niet gelezen kan worden, kan de gamecard vervangen worden door de winkel waar je hem hebt gekocht, mits deze binnen de afgelopen 30 dagen is gekocht. Nintendo biedt geen garanties voor gamecards en gamecards kunnen niet worden gerepareerd.

    Als de gamecard niet kan worden gelezen, neem dan contact op met de licentiehouder voor hulp.