• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Update versie 2.0.0 voor Super Smash Bros. Ultimate - Aanpassingen voor vechters

    Vechter Aanval Aanpassing
    Mario Sprintaanval  De lanceerhoek is aangepast.
    Mario US-meter De lanceerafstand is verlengd.
    Donkey Kong Voorwaartse luchtaanval De landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Link Opwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Link Standaard speciale aanval Het duurt nu langer voordat de pijl verdwijnt nadat je deze hebt afgevuurd.
    Samus Zijwaartse speciale aanval Het bereik van de raket en de kwetsbaarheid als je de aanval in de lucht uitvoert, is vergroot.
    Samus Neerwaartse speciale aanval  De kwetsbaarheid is verminderd.
    Dark Samus Neerwaartse speciale aanval  De kwetsbaarheid is verminderd.
    Yoshi Voorwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Kirby Sprintaanval Het bereik en de aanvalskracht zijn vergroot, terwijl de lanceerafstand gelijk is gebleven.
    Kirby Zijwaartse sterke aanval De kwetsbaarheid is iets verminderd en de lanceerafstand voor tegenstanders die nog geen schade hebben opgelopen, is iets vergroot.
    Kirby Neerwaartse speciale aanval  De duur van het superpantser na de aanval is aangepast.
    Pikachu Grijpaanval De verlammingstijd na een treffer is verkort.
    Luigi Opwaartse smashaanval  Lanceerafstand is verlengd.
    Luigi Neerwaartse luchtaanval Tegenstanders op de grond hebben geen last meer van een meteooreffect.
    Luigi Zijwaartse speciale aanval Kwetsbaarheid is verminderd.
    Luigi Neerwaartse speciale aanval  Lanceerafstand is verlengd.
    Ness Opwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Ness Neerwaartse luchtaanval De aanvalskracht is verhoogd, terwijl de lanceerafstand gelijk is gebleven.
    Jigglypuff Zijwaartse sterke aanval De kwetsbaarheid is verminderd.
    Jigglypuff Neerwaartse sterke aanval De lanceerafstand is verlengd.
    Jigglypuff Opwaartse smashaanval  De aanvalskracht van de lage krachtzone is verhoogd.
    Jigglypuff Achterwaartse luchtaanval De aanvalssnelheid is verhoogd.
    Jigglypuff Voorwaartse werpaanval De lanceerhoek is aangepast.
    Jigglypuff US-meter De lanceerafstand is verlengd.
    Peach Opwaartse speciale aanval Kortere lanceerafstand bij herhaalde aanvallen.
    Daisy Opwaartse speciale aanval Kortere lanceerafstand bij herhaalde aanvallen.
    Bowser Standaardaanval Meer kracht.
    Bowser Zijwaartse sterke aanval Meer kracht.
    Bowser Neerwaartse smashaanval De lanceerafstand is verlengd.
    Bowser Opwaartse speciale aanval Het is makkelijker geworden om meerdere keren te raken.
    Bowser Ultieme smash en US-meter Kruipende tegenstanders worden nu op dezelfde manier gelanceerd als staande tegenstanders.
    Ice Climbers Basisbewegingen Nana en Popo volgen elkaar meer als ze van elkaar verwijderd zijn.
    Ice Climbers Opwaartse speciale aanval Het is makkelijker geworden om randen vast te pakken.
    Sheik Opwaartse smashaanval  Het bereik van de eerste aanval is vergroot.
    Sheik Neerwaartse smashaanval Het is makkelijker geworden om meerdere keren te raken.
    Sheik Voorwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Sheik Opwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Sheik Zijwaartse speciale aanval Kwetsbaarheid is verminderd.
    Pichu Grijpaanval Kortere verlammingstijd na een treffer.
    Ganondorf Voorwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Ganondorf Opwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Mewtwo Sprintaanval Nadat je hebt geblockt kun je sneller weer bewegen.
    Mewtwo Zijwaartse sterke aanval Deze aanval zal nu altijd voorwaarts lanceren.
    Mewtwo Opwaartse speciale aanval Het is makkelijker geworden om randen vast te pakken.
    Roy Neerwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Chrom Neerwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Chrom Opwaartse speciale aanval De meteoorafstand is verkort. Als je samen met een tegenstander van het level valt, zal Chrom als eerste knock-out gaan.
    Mr. Game & Watch Voorwaartse luchtaanval Aanvalsbereik is vergroot.
    Mr. Game & Watch Neerwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Pit Ultieme smash en US-meter Kruipende tegenstanders worden nu op dezelfde manier gelanceerd als staande tegenstanders.
    Zero Suit Samus Zijwaartse smashaanval Kortere lanceerafstand als de aanval het midden van het lichaam van een tegenstander raakt.
    Zero Suit Samus Voorwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Zero Suit Samus Opwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Zero Suit Samus Neerwaartse speciale aanval De tijd dat onbeschadigde tegenstanders worden begraven, is verkort.
    Wario Neerwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Snake Opwaartse sterke aanval Het gedeelte van de aanval waarin je veel schade uitdeelt, duurt langer.
    Ike Opwaartse speciale aanval De meteoorafstand is verkort.
    Charizard Sprintaanval De aanvalskracht is verhoogd en de lanceerafstand is verlengd.
    Diddy Kong Standaard luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Lucas Opwaartse sterke aanval Elektrische schade toegevoegd.
    Lucas Standaard luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Lucas Neerwaartse luchtaanval Elektrische schade toegevoegd.
    Lucas Grijpaanval Elektrische schade toegevoegd.
    Sonic Zijwaartse sterke aanval Het is makkelijker geworden om meerdere keren te raken.
    Sonic Voorwaartse luchtaanval Kortere verlammingstijd na een treffer.
    Sonic Achterwaartse luchtaanval Minder kwetsbaar bij het landen.
    Sonic US-meter De lanceerafstand is verlengd.
    Koning Dedede Zijwaartse speciale aanval Het aanvalsbereik van de bewegende Gordo is verkort.
    Lucario Voorwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Lucario Standaard speciale aanval Kortere verlammingstijd na een treffer.
    Lucario US-meter Meer kracht.
    R.O.B. Zijwaartse speciale aanval Het is makkelijker geworden om meerdere keren te raken.
    Toon Link Voorwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Toon Link Achterwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Mega Man Zijwaartse sterke aanval Speciale aanvallen zullen niet worden geactiveerd als je springt en de mega-buster gebruikt.
    Rosalina en Luma Sprintaanval Het is makkelijker geworden om meerdere keren te raken.
    Rosalina en Luma Opwaartse sterke aanval De lanceerafstand van Luma’s opwaartse sterke aanval is verlengd.
    Rosalina en Luma Neerwaartse sterke aanval De afstand die Luma naar voren beweegt, is verlengd.
    Rosalina en Luma Standaard luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort. De tijd dat een treffer wordt geregistreerd, is toegenomen.
    Rosalina en Luma Voorwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Rosalina en Luma Neerwaartse luchtaanval De tijd tussen het begin van de aanval en het meteooreffect is verkort.
    Rosalina en Luma Standaard speciale aanval De kwetsbaarheid als je Luma wegstuurt en terugroept is verminderd.
    Rosalina en Luma Opwaartse speciale aanval Het is makkelijker geworden om randen vast te pakken.
    Rosalina en Luma Ultieme smash en US-meter De afstand die je kunt bewegen terwijl je raakt met de aanval, is korter gemaakt.
    Little Mac Standaard luchtaanval De landingstijd en de tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Little Mac Opwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Greninja Neerwaartse smashaanval Het bereik van het binnenste deel van de aanval is vergroot.
    Greninja Opwaartse speciale aanval Je kunt niet langer direct bewegen als je op een bewegend platform of schuine ondergrond landt.
    Mii-bokser Zwiepaanval Het aanvalsbereik is vergroot en de tegenstander schuift minder ver weg.
    Mii-bokser Opwaartse smashaanval  Het gedeelte van de aanval waarin je veel schade toebrengt duurt langer, en het gedeelte waarin je weinig schade toebrengt korter.
    Mii-bokser Standaard luchtaanval De kwetsbaarheid bij het landen nadat je de aanval hebt gebruikt, is verminderd.
    Mii-bokser Achterwaartse luchtaanval De kwetsbaarheid bij het landen nadat je de aanval hebt gebruikt, is verminderd.
    Mii-bokser Opwaartse luchtaanval Meer kracht.
    Mii-bokser Standaard speciale aanval Meer kracht.
    Mii-bokser Standaard speciale aanval Kwetsbaarheid is verminderd.
    Mii-bokser Zijwaartse speciale aanval De afstand is vergroot en de snelheid is verhoogd.
    Mii-bokser Opwaartse speciale aanval Het is makkelijker geworden om randen vast te pakken.
    Mii-bokser Neerwaartse speciale aanval De schade die je toebrengt aan schilden van tegenstanders is enorm verhoogd.
    Mii-bokser Neerwaartse speciale aanval De lanceerafstand van een trap die je met extra input uitvoert, is vergroot.
    Mii-cyborg Voorwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Palutena Standaard luchtaanval Kortere verlammingstijd na een treffer.
    Palutena Opwaartse speciale aanval Het is makkelijker geworden om randen vast te pakken.
    PAC-MAN Voorwaartse luchtaanval De landingstijd en de tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    PAC-MAN Neerwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    PAC-MAN Standaard speciale aanval Het duurt langer voordat je verdwijnt nadat je iemand raakt met de aanval.
    Robin Opwaartse speciale aanval Het bereik van het achterwaarts vastpakken van een rand wordt sneller bepaald.
    Shulk Voorwaartse luchtaanval De landingstijd en de tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Shulk Opwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Duck Hunt-duo Standaard speciale aanval Kwetsbaarheid is verminderd.
    Duck Hunt-duo Zijwaartse speciale aanval Kwetsbaarheid verhoogd. De verlammingstijd voor de exploderende kleiduiven is verkort.
    Ryu Standaardaanval Tegenstanders die in de lucht worden geraakt, worden gelanceerd. Daardoor is het makkelijker geworden om ze met de volgende aanval nogmaals te raken.
    Ryu Voorwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Ryu Neerwaartse sterke aanval Je kunt niet langer direct springen nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Ken Standaardaanval Tegenstanders die in de lucht worden geraakt, worden gelanceerd. Daardoor is het makkelijker geworden om ze met de volgende aanval nogmaals te raken.
    Ken Standaard luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Ken Voorwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Ken Neerwaartse sterke aanval Je kunt niet langer direct springen nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Cloud Voorwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Cloud Neerwaartse speciale aanval Het bereik van Afmaker aan het begin van de aanval is vergroot.
    Corrin Standaard luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Corrin Voorwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Corrin Opwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Bayonetta Standaard luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Inkling Standaard luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Inkling Zijwaartse speciale aanval De tijd dat onbeschadigde tegenstanders worden begraven, is verkort. Het bereik van je aanval is kleiner gemaakt wanneer je op de grond staat.
    Ridley Standaard luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Ridley Voorwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Ridley Neerwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Ridley US-meter Sterker geworden.
    King K. Rool Standaard speciale aanval De lengte van het zuigeffect is verkort.
    King K. Rool Opwaartse speciale aanval Het bereik van de aanval is verkort.
    King K. Rool Neerwaartse werpaanval De tijd dat onbeschadigde tegenstanders worden begraven, is verkort.
    Isabelle Standaard luchtaanval De landingstijd en de tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Incineroar Opwaartse smashaanval  De lanceerafstand is verlengd.
    Incineroar Opwaartse luchtaanval De tijd dat je geen randen kunt vastpakken nadat je de aanval hebt gebruikt, is verkort.
    Incineroar Neerwaartse luchtaanval Kortere landingstijd nadat je de aanval hebt gebruikt.
    Incineroar Opwaartse werpaanval De lanceerafstand is verlengd.
    Incineroar Opwaartse speciale aanval De verticale en horizontale afstand is verlengd.

    Gerelateerde categorieën