Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Updategeschiedenis Mario Tennis Aces

Informatie over de update:

Klik hieronder op het versienummer voor meer informatie over vorige software-updates van Mario Tennis Aces. Elke update bevat ook alle vorige updates.


Versie 2.0.0

  • Er is een nieuwe spelstand toegevoegd.
    • De spelstand Coöpmissie is toegevoegd. Deze spelstand komt online beschikbaar tijdens speciale evenementen.
      • Om online te kunnen spelen moet je een Nintendo Switch Online-lidmaatschap hebben.
    • Coöpmissie: Boo-jacht is beschikbaar vanaf de dag dat versie 2.0.0 uitkomt op woensdag 19 september tot en met donderdag 11 oktober. Dit is een missie waarbij je in de spelstand Dynamisch duel speelt. Vorm een team met offline of online vrienden of zoek spelers online om met z'n vieren het doel van de missie te bereiken. (Er kunnen maximaal vier spelers op één Nintendo Switch-systeem spelen als er genoeg Joy-Con-controllers zijn.) Je kunt outfits voor Boo (drie verschillende kleuren zonnekleppen) krijgen door bepaalde missiedoelen te bereiken.
      • Alleen spelers die de doelstellingen behalen kunnen deze outfits krijgen.
  • Wijzigingen aan het slagsysteem
    • De wachttijd voor het roterende sterrenpunt bij een focusslag is met een kwart seconde verlengd. De kans om een focusslag te slaan is daarmee verhoogd.
    • De manier waarop het roterende sterrenpunt verdwijnt, is veranderd van vervagen naar eenvoudigweg verdwijnen nadat de wachttijd afgelopen is.
    • Het energieverbruik bij een focussprint is aangepast.
      • Het minimale energieverbruik is verminderd van 25% naar 20%.
      • Het verbruik per 1/60e van een seconde is verhoogd van 0,25% naar 0,3%.
    • Als je terugslaat na een korte focussprint, dan verbruik je het minimale energieverbruik (20%).
    • Het is nu makkelijker om volleys dichter bij het net te raken.
    • Als personages die niet goed kunnen volleyen zich ver van het net af bevinden, dan wordt het verschil in de kracht waarmee ze de bal slaan verminderd.
    • Als je een focusslag slaat na een focussprint, dan is er geen minimumenergieniveau meer nodig aan het begin van de slag. Je kunt deze overgang dus maken met minder energie.
    • Hoe ver je achteruitgaat als je een maximale superslag terugslaat, is aangepast.
      • Zelfs als je terugslaat, ga je verder achteruit dan in versie 1.2.0, maar er is minder verschil in hoe ver verschillende personages achteruitgaan.
    • De speciale slag is versterkt.
      • De tijd die een tegenstander stilstaat na het ontvangen van een speciale slag, is verlengd van een halve seconde naar een hele seconde.
      • Er is geen verandering in de tijd die een personage stilstaat voor een draaiende speciale slag.
    • Het probleem waarbij een speciale slag of focussprint niet werkte als je de L-knop of R-knop ingedrukt hield bij het slaan en terugslaan van een speciale slag, is verholpen.
    • Je gaat niet langer achteruit als je een speciale slag of stuntslag weet te blokkeren bij het terugslaan.
    • Je slaat een lob als je niet omhoog of omlaag gaat met de linkerstick wanneer je een slag raakt met de X-knop.
    • Je kunt een slag bevestigen met de X-knop als je personage omhoog springt tijdens een focusslag en bepaalt welke richting hij of zij op wilt slaan.
    • Het gebied op de baan waarin de bal 'in' het spel blijft, licht op, zodat het makkelijker is om te zien waar je op moet richten als je een focusslag slaat of serveert, of als je een speciale slag slaat.
    • Er is minder kans dat de bal uit gaat als deze dicht over net gaat als je een dropshot slaat of tijdens een maximale superslag.
    • Serveren tegen de paal van het net wordt nu als fout beschouwd.
  • Aanpassingen aan de vaardigheden van personages
  • De vaardigheden van bepaalde personages zijn aangepast.
    Naam van het personage Aangepaste content
    Donkey Kong
    • Zijn slice is nu iets harder.
    • Hij kan beter op de randen van de zijlijnen richten.
    Daisy
    • Haar topspin is nu iets harder.
    • Ze kan iets beter op de randen van de zijlijnen richten.
    Blooper
    • De afstand waarvandaan hij een bal kan raken zonder een uitvalsstap te doen is iets vergroot.
    • De hoogte van ballen die hij kan terugslaan is iets vergroot.
    • De topsnelheid van zijn bewegingen is iets verhoogd.
    • De draaisnelheid bij het bewegen is iets vergroot.
    Wario
    • Hij staat nu iets minder lang stil nadat hij een uitval doet naar de bal.
    • Zijn service is nu iets harder, net als zijn smash, volley en flat.
    • De topsnelheid van zijn bewegingen is iets verhoogd.
    Spike
    • Hij kan iets beter op de randen van de zijlijnen richten.
    • De topsnelheid van zijn bewegingen is iets verhoogd.
    • De snelheid waarmee hij de topsnelheid kan bereiken is iets verhoogd.
    Toad
    • Zijn slagen zijn nu wat harder.
    • De topsnelheid van zijn bewegingen is iets verhoogd.
    Waluigi
    • De draaisnelheid bij het het bewegen is iets vertraagd.
    • Zijn service en smash zijn nu iets minder hard.
    • De afstand vanaf waar hij een uitval naar de bal kan doen is iets verkort.
    Peach
    • Ze kan iets minder goed op de randen van de zijlijnen richten.
    • De topsnelheid waarmee ze beweegt en haar doorsteek uitvoert, is iets verminderd.
    • Haar volleyslagen zijn nu iets minder hard.
    • Ze staat nu iets langer stil nadat ze een uitval doet naar de bal.
    • De afstand waarvan ze een uitval naar de bal kan doen is iets verkort.
    Luigi
    • Zijn doorsteek is iets vertraagd.
    Diddy Kong
    • Hij kan minder goed op de randen van de zijlijnen richten.
    Rosalina
    • Haar bewegingssnelheid is iets vertraagd bij het slaan.
    Boo
    • Zijn bewegingssnelheid is iets vertraagd bij het slaan.
    • Het duurt nu langer voordat hij een paar keer achter elkaar een uitval kan doen in een authentiek spel.
  • Aanvullende instellingen
    • Opties: Je kunt nu met zowel de ZR- als de R-knop de focusslag en de focussprint doen.
      • Als je je Joy-Con-controllers zijwaarts gebruikt, dan moet je SR gebruiken voor deze functies. Hierbij maakt het niet uit wat de instellingen zijn.
      • Bewaarde gegevens na het afbreken van een toernooi bevatten de instellingen van voordat de opties werden gewijzigd.
    • Opties: Je kunt nu met zowel de ZL- en de L-knoppen de speciale slag doen en de slag annuleren.
      • Als je je Joy-Con-controllers zijwaarts gebruikt, dan moet je SR gebruiken voor deze functies. Hierbij maakt het niet wat de instellingen zijn.
      • Bewaarde gegevens na het afbreken van een toernooi bevatten de instellingen van voordat de opties werden gewijzigd.
      • De slag annuleren in de authentieke spelstand heeft geen invloed op deze instellingen.
    • Multiplayer: Je kunt nu ‘Eén van de twee’ selecteren als je tussen speeltijd en banen kiest bij het selecteren van zoekfilters voor 'Nodig willekeurige speler uit' in online spelen.
  • Aanpassingen aan de Avontuurstand
    • Het is nu mogelijk om een missie aan te gaan met Maximale Energie als het je drie keer niet lukt. Je kunt speciale slagen achter elkaar raken of doorgaan met rally's als je genoeg focussprint hebt, maar je kunt ook missies aangaan die eerst lastig waren, door te leren hoe je energie moet gebruiken.
    • Ruïnes der Beproeving is aan de Avontuurstand toegevoegd. Je kunt die nu spelen nadat je de Avontuurstand hebt gedaan.
      • Het doel van deze missies is om topscores te halen en je kunt ze niet aangaan met Maximale Energie.
    • Reflectieruimte: Het doelwit beweegt niet meer bij het uitvoeren van een speciale slag.
    • Top van de Sneeuwberg: De hoeveelheid aangevulde energie is aangepast.
    • Stationsplein: Een probleem waarbij Shy Guys in de hokjes overgingen en niet konden bewegen, is nu verholpen.
    • Solarius-ruïne: Een probleem waarbij tegenstanders niet konden bewegen nadat ze een sprong hadden gemaakt, is nu verholpen.
    • Aanpassingen aan Dynamisch duel
    • Dynamische duels zijn nu mogelijk in lokale sessies. Stel deze speelstand in nadat je Dynamisch duel hebt geselecteerd in het hoofdmenu.
      • Als je Dynamisch duel speelt in de tafelstijl, dan kan er maar één speler meedoen per Nintendo Switch-systeem. Als je een dubbelspel speelt met vier spelers in de tafelstijl, dan heb je vier Nintendo Switch-systemen nodig.
  • Aanpassingen aan online spelen
    • Als je het afsluiten van de software forceert tijdens het spelen, dan daalt je beoordeling met 1%.
      • Je kunt zelfs uit de ranglijst worden verwijderd als je vaak met opzet sessies opgeeft.
    • Als je een wedstrijd verliest, kun je nog maar maximaal 1% achteruitgaan in de ranglijst.
    • Je kunt niet meer de naam van de tegenstander zien voordat je aan een wedstrijd begint.
    • Je kunt het personage van de tegenstander wel zien voor de wedstrijd, maar als je de wedstrijd annuleert, dan kun je niet zien welk personage je volgende tegenstander heeft.
    • Je kunt niet meer twee keer achter elkaar aan dezelfde tegenstander worden gekoppeld.
    • Je record van onlinetoernooien wordt in het Nintendo-account op de server opgeslagen. Zelfs als je meerdere Nintendo Switch-systemen gebruikt, kun je als je inlogt als een gebruiker van dezelfde Nintendo-account, met dezelfde punten en beoordeling spelen.
      • Het spel is compatibel met de Opslagcloud van de Nintendo Switch Online-service, maar als je de opgeslagen gegevens downloadt, dan worden je oudere gegevens niet overschreven met je online gegevens.
    • Je kunt niet langer aan nieuwe wedstrijden beginnen vlak voordat onderhoud aan de server begint.
      • Als serveronderhoud begint tijdens een wedstrijd, dan wordt de verbinding verbroken.
  • Over Voicechat
    • De game is nu compatibel met de smartphone-app van Nintendo Switch Online. Als de app geactiveerd is op je apparaat wanneer je aan een onlinewedstrijd meedoet, krijg je automatisch een melding op je smartphone waarin je wordt gevraagd of je voicechat wilt inschakelen met je tegenstander.
      • Dit wordt op alle onlinestanden toegepast (Onlinetoernooi in Toernooi, de nieuwe Coöpmissie en Online spelen in Multiplayer).
  • Overige aanpassingen
    • De energiemeter die naast personages wordt weergegeven, is nu altijd dezelfde energiemeter als die aan de rand van het scherm.
    • Een probleem waarbij de achtergrondmuziek voor een mislukte poging werd afgespeeld voor de winnaars van dubbelspellen is nu verholpen.
    • Je kunt nu teruggaan naar het menu zonder het opnieuw te proberen als je van Dry Bones verliest tijdens Speluitleg in het hoofdmenu.
    • De animatie voor volledig opladen en het slaan van een dropshot tegen Koopa Troopa in de authentieke spelstand is gewijzigd. De functionaliteit is echter ongewijzigd.
    • Er zijn andere wijzigingen doorgevoerd om de gameplay te verbeteren.

Versie 1.2.0

  • Updates aan de balans in de game
    • We hebben het minimale energielevel dat je gebruikt om een focusslag uit te voeren verhoogd van 25% naar 30%. Je hebt nog steeds 33% energie nodig om een slag te activeren.
    • We hebben de afstand verkort die een personage naar achteren wordt geduwd als je een slag terugslaat die de tegenstander naar de rand van de baan duwt, zoals bij een maximale superslag.
      • De speler kan de impact waarmee hij wordt teruggeduwd verlagen door een topspin en lob met een slice, een slice met een topspin en een flat met een flat terug te slaan.
    • We hebben de manier aangepast waarop de bal terugstuitert als je de middelste mast raakt in op de Ziedende Zee-baan.
  • Aanvullende instellingen
    • Opties: Spelers kunnen nu de besturing van stuntslagen veranderen om alleen de rechterstick te gebruiken.
      • Als je de Joy-Con zijdelings houdt, kun je een stuntslag uitvoeren door twee keer op de omhoogknop (of op de Y-knop) te drukken, ongeacht welke instellingen je gebruikt.
    • Multiplayer: Je kunt nu ‘Alleen stadions’ kiezen als je zoekinstellingen selecteert wanneer je online naar spelers zoekt via 'Nodig willekeurige speler uit’.
    • Je kunt in de Multiplayerstand en Dynamisch duel nu een lange wedstrijd spelen (6 games, 1-set).
  • Aanpassingen aan de Avontuurstand
    • Je kunt een missie nu opnieuw proberen te voltooien zonder dat je eerst naar de wereldkaart terug moet als je hebt gefaald.
    • Je kunt een missie nu opnieuw proberen vanuit het pauzemenu zonder dat je de missie eerst moet afbreken.
    • Speluitleg: Het is nu gemakkelijker om te blokkeren in de tutorial.
    • Oefenbaan in het bos: We hebben de oplading van de superslag van een tegenstander aangepast.
    • Omweg: We hebben de slagfrequentie van de superslag van de tegenstander en de kans dat hij een focusslag gebruikt aangepast.
    • Ziedende Zee: We hebben de slagfrequentie van de superslag van de tegenstander en de kans dat hij een focusslag gebruikt aangepast.
  • Aanpassingen aan Dynamisch duel
    • Rally-uitdaging: Het sterrenpunt komt niet tevoorschijn tijdens een rally-uitdaging in Dynamisch duel.
    • De foto die toont hoe je de Joy-Con moet vasthouden is nu een video-uitleg geworden.
  • Verbeteringen aan onlinescore voor het onlinetoernooi
    • Je onlinescore gaat niet meer omhoog als je een wedstrijd verliest.
      • Wanneer je een wedstrijd wint, dan gaat je beoordeling niet omlaag, en als je een wedstrijd verliest, dan gaat je beoordeling niet omhoog. Je score wordt gebaseerd op de wedstrijduitslag, maar hoeveel die verandert hangt af van de score van de tegenstander en aan de wedstrijdinhoud. (De verandering kan ook nul zijn.)
    • Als de software tijdens een wedstrijd geforceerd wordt afgesloten, krijg je er een verliespartij bij en gaat je onlinescore met 0,5% omlaag.
      • Als er meerdere opzettelijke verbroken verbindingen worden gedetecteerd, worden deze mogelijk weergegeven in je onlinescore.
    • Vanaf het toernooi van augustus 2018 kun je in de ranglijst op onlinescore sorteren.
      • Daarnaast is de beoordeling niet meer te zien op de ranglijst met totaal aantal punten. Je kunt je eigen score van juli bekijken door naar de resultaten aan de linkerkant van het toernooischerm te kijken.
    • Aan het begin van elke nieuwe maand verandert je onlinescore op basis van de resultaten van je wedstrijden van de vorige maand. (Dit wordt weergegeven vanaf de overgang van juli naar augustus.)
      • Een onlinescore van 2000 of minder begint bij 2000.
      • Een onlinescore tussen 2000 en 2500 blijft gelijk.
      • Een onlinescore van meer dan 2500 krijgt 1/10 van het aantal boven 2500 toegevoegd aan 2500 om de onlinescore te bepalen.
      • Let op: Opmerking: als je vorige maand niet hebt gespeeld, of als enige verdachte gegevens worden ontdekt, wordt je onlinescore teruggezet naar 2000.
  • Aanpassingen aan de vaardigheden van personages
    • De vaardigheden van bepaalde personages zijn aangepast.
      Naam van het personage Aanpassing
      Toad De afstand waarvandaan hij een bal kan raken zonder een uitvalsstap te doen, is iets vergroot.
      Hij staat nu iets minder lang stil nadat hij een uitval doet naar de bal.
      De hoogte waarop hij een bal kan terugslaan is iets vergroot.
      De snelheid waarmee Toad de topsnelheid kan bereiken is iets verhoogd.
      Toadette De afstand vanaf waar ze een bal kan raken zonder een uitvalsstap te doen, is iets vergroot.
      Ze staat nu iets minder lang stil nadat ze een uitval doet naar de bal.
      De hoogte waarop ze een bal kan terugslaan is iets vergroot.
      Haar volleyslagen zijn nu iets harder.
      Wario De afstand waarvanaf hij een bal kan raken zonder een uitvalsstap te doen, is iets vergroot.
      Hij kan iets beter op de randen van de zijlijnen richten.
      Zijn volleyslagen zijn nu iets sneller.
      Bowser Jr. De afstand waarvan hij de bal kan terugslaan met een zijdelingse stuntslag is iets verkort.
      De afstand waarvan waar hij een bal kan raken zonder een uitvalsstap te doen, is iets verkleind.
      De afstand vanaf waar hij een uitval naar de bal kan doen is iets verkort.
      De hoogte van ballen die hij kan terugslaan is iets verlaagd.
      Hij kan minder goed op de randen van de zijlijnen richten.
      De ballen die hij terugslaat, gaan minder hard.
      De snelheid waarmee Toad de topsnelheid kan bereiken, is iets verlaagd.
      Waluigi De afstand waarvan hij de bal kan terugslaan met een zijdelingse stuntslag is iets verkort.
      De afstand waarvan waar hij een bal kan raken zonder een uitvalsstap te doen, is iets verkleind.
      De afstand vanaf waar hij een uitval naar de bal kan doen is iets verkort.
      Hij kan minder goed op de randen van de zijlijnen richten.
      De topsnelheid van zijn bewegingen is iets verlaagd.
      Zijn volleyslagen zijn nu iets minder snel.
      Chain Chomp De afstand waarvan hij de bal kan terugslaan met een zijdelingse stuntslag is iets verkort.
      De afstand waarvan hij een uitval naar de bal kan doen is sterk verkort.
      Bowser De afstand waarvan hij de bal kan terugslaan met een zijdelingse stuntslag is iets verkort.
      Rosalina De hoogte van ballen die ze kan terugslaan is iets verkleind.
      Boo De hoogte van ballen die hij kan terugslaan is iets verkleind.
      Koopa Troopa De nauwkeurigheid waarmee je op het lichaam kunt slaan als hij in zijn schild is, is aangepast zodat dit overeenkomt met wat je op het scherm ziet.
  • Overige aanpassingen
    • Er is een probleem opgelost waarbij de "Te vroeg!"-indicator voor je bloktiming tevoorschijn komt als je geen slagknop indrukt, terwijl je een stuntslag gebruikt om een focusslag of speciale slag terug te slaan.
      • Het is mogelijk om de bal van een focusslag of andere speciale slag te blokkeren door op het juiste moment op de slagknop te drukken, zelfs als een stuntslag wordt gebruikt.
    • Er is een probleem opgelost waarbij het makkelijk werd om een normale blok uit te voeren tijdens een rally om één punt in de periode tussen een perfect getimede stuntslag en de volgende stuntslag die niet perfect getimed was.
      • Je energiemeter wordt enorm bijgevuld als je een stuntslag met de best mogelijke timing raakt.
      • Dit probleem zal zich niet voordoen tijdens focussprint of als je tijdens stuntslagen een blok uitvoert.
    • Er is een probleem opgelost waarbij de energiemeter geel in plaats van rood was als je resterende energie tussen 1/3 en bijna nul was.
    • Er is een probleem opgelost in onlinetoernooien waarbij het pictogram van het personage horizontaal omgekeerd was als dat personage aan de rechterkant van het toernooischerm kwam.
    • Er is een probleem opgelost waarbij de game ermee ophield als de verbinding zeer slecht was tijdens lokale draadloze of onlinewedstrijden.
    • Er zijn diverse problemen opgelost aangaande de tekstweergave.

Versie 1.1.2

  • Updates voor de balans in de game
    Voor alle personages:
    • We hebben het bereik waarin een personage een bal kan terugslaan aangepast, evenals hoeveel energie wordt gebruikt als je een stuntslag uitvoert om een bal te slaan die achter de speler komt.
      • *We hebben de bewegingsafstand en de ruimte tussen links en rechts korter gemaakt. Ook is de tijd die het duurt om energie aan te vullen verkort en een late stuntslag kost nu meer energie.
    • Als je een service terugslaat, kan de bal niet tegen het lichaam komen totdat de bal een keer stuitert.
    Voor Bowser Jr.
    • We hebben aanpassingen verricht aan hoe snel Bowser Jr. kan bewegen als hij een slag oplaadt en de hoek waaronder hij de bal terugslaat verlaagd.
      • *We zijn van plan om dit personage tijdig verder uit te balanceren voor het toernooi in augustus.
  • Overige aanpassingen
    • Problemen met de tekstweergave zijn opgelost.
  • Opmerking over het scoresysteem in het onlinetoernooi
    • Er zal vanaf het toernooi in augustus 2018 een rangweergave worden toegevoegd aan de ranglijst die gebaseerd is op scores.
      Daarnaast wordt de beoordeling niet op de ranglijst met het totaal aantal punten weergegeven. Kijk op het toernooi-overzicht als je je score voor juli wilt bekijken.
    • Je score verandert maandelijks op basis van de resultaten van je sessies in de vorige maand. (Dit wordt weergegeven vanaf de overgang van juli naar augustus.)
      • *Score van 2000 of lager -> begin bij 2000
        *Score van 2000 tot 2500 -> Score blijft hetzelfde
        *Score van 2500 of hoger -> 1/10 van de waarde wordt bij 2500 opgeteld
        *Waarde wordt teruggezet naar 2000 als de speler niet heeft gespeeld in de vorige maand of als er twijfelachtige gegevens zijn.

Versie 1.1.1

  • Aanpassingen aan onlinetoernooien
    • De “Score”-functie wordt op 1 juli 2018 aan de game toegevoegd. Beoordelingsscores beginnen bij 2000 en stijgen nadat je punten hebt gescoord en gaan omlaag als je punten verliest in een wedstrijd. Het is een score waarmee je kunt zien hoe sterk een speler is. (De ranglijst in de game blijft gebaseerd op het totaal aantal punten)
    • Wanneer een wedstrijd wordt onderbroken, zal de beoordeling stijgen of dalen, afhankelijk van de score in de wedstrijd op dat moment.
    • Als er een groot verschil zit tussen de vaardigheden van spelers, kan het zijn dat de score ondanks winst niet omhooggaat.
  • Aanpassingen aan missies in de Avontuurstand
    • Oefenbaan in het bos: We hebben aangepast hoe vaak de tegenstander focusslag gebruikt.
    • Bosrand: We hebben aangepast hoe snel de tegenstander op slagen reageert.
    • Reflectieruimte: We hebben aangepast hoeveel energie wordt aangevuld.
    • Troonzaal: We hebben aangepast hoeveel energie wordt aangevuld.
  • Andere aanpassingen
    • Onlinetoernooi: We hebben een probleem opgelost waarbij instellingen niet overeenstemden met de optie-instellingen bij het starten van een wedstrijd.
    • Onlinetoernooi: We hebben een probleem opgelost waarbij de game vastliep als je na een communicatiefout op bepaalde knoppen drukte.
    • Er zullen meer aanpassingen worden gedaan aan de balans in de game voor wedstrijden en prestaties van personages.

Versie 1.1.0

  • Aanvullende nieuwe spelstanden en functies
    • We hebben het onlinetoernooi toegevoegd aan de toernooistand.
      • Als je een onlinetoernooi speelt, kun je uit vier verschillende typen banen kiezen in het Koraalstadion.
      • We hebben de naam van de toernooistand waarbij je van de computer gebruikmaakt veranderd in CPU-toernooi.
    • We hebben de ‘Speluitleg’ nu aan het hoofdmenu toegevoegd. Je kunt nu basisslagen en nieuwe slagen oefenen buiten de speluitleg in de Avontuurstand.
    • We hebben ‘Extra’ toegevoegd aan de Avontuurstand. Hiermee kun je het verhaal opnieuw spelen en filmpjes bekijken.
      • ‘Extra’ zal worden toegevoegd zodra je de Avontuurstand hebt uitgespeeld.
      • Als je ‘Start vanaf het begin’ selecteert, dan worden je vooruitgang, je level en je verzamelde rackets gereset. Het is niet mogelijk om je status en spel over te dragen naar het begin.
  • Aanpassingen aan online spelen
    • Online spelen: We hebben enkele aanpassingen verricht om vertragingen in de onlinestand te verminderen.
      • We hebben een probleem opgelost dat ernstige vertraging veroorzaakte als de netwerkverbinding instabiel werd.
      • We hebben de frequentie verhoogd waarmee de game de verbindingskwaliteit bevestigt en vernieuwt. Dit betreft het probleem waarbij de verbindingskwaliteit langer dan nodig zwak bleef zodra de verbinding eenmaal als zwak werd beoordeeld.
    • Online spelen: we hebben enkele aanpassingen geïmplementeerd zodat de kans groter is dat spelers van een gelijk niveau het tegen elkaar opnemen buiten wedstrijden met vrienden.
    • Onlinetoernooi: We hebben de nauwkeurigheid van het verwerken van de bevestiging van de verbindingskwaliteit voor zowel jezelf als je tegenstander vóór het begin van een wedstrijd verbeterd.
    • Onlinetoernooi: We hebben een probleem opgelost waarbij de verbindingskwaliteit op een bepaald moment in de wedstrijd sterk daalde, waarna de speler bij wie dat gebeurde als winnaar werd aangewezen.
    • Multiplayer: We hebben een probleem opgelost waarbij de volgende wedstrijd automatisch begon als er na een bepaalde tijd na een onlinewedstrijd geen besturingsactiviteit werd gedetecteerd.
  • Het lezen van opgeslagen gegevens van het onlinetoernooi voorafgaand aan de release
    • Als je opgeslagen gegevens hebt van één of meerdere wedstrijden in een onlinetoernooi dat voor de release plaatsvond, dan krijg je de klassieke outfit van Mario. Je kunt deze dan kiezen bij het selecteren van een personage bij elke speelstand. Je kunt het uiterlijk van het personage niet wijzigen in de Avontuurstand.
  • Aziatische talen
    • We hebben ondersteuning voor Chinees en Koreaans toegevoegd.
  • Overige
    • Algemeen: We hebben een probleem opgelost waarbij een focusslag als "uit" werd beoordeeld als de bal vlak bij de lijn landde.
    • Standaard algemeen: We hebben een probleem opgelost waarbij je energiemeter werd gevuld na een perfecte service, zelfs als het een foute slag was of de bal in het net kwam.
      • De bovengenoemde twee problemen deden zich niet voor in het onlinetoernooi voorafgaand aan de release.
    • CPU-toernooi: Naast de naam van een personage dat een toernooi wint, komt een kroontje te staan.
    • CPU-toernooi, onlinetoernooi: Het opschorten van gegevens uit een toernooi bevat nu je instellingenkeuzes uit het keuzescherm voor personages.
    • Er zijn ook enkele aanpassingen van het onlinetoernooi voorafgaand aan de release toegevoegd.
    • Als je de software naar versie 1.1.0 bijwerkt, kun je geen lokale wedstrijden meer spelen met spelers die versie 1.0.0 gebruiken.