Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Verzoek om terugbetaling voor gedownload game of DLC (verkeerde game gekocht, game niet leuk, aankoop per ongeluk gedaan)

Situatie:

Verzoek om terugbetaling voor digitale content die gekocht is in de Nintendo eShop of via de Nintendo-website. (Bijvoorbeeld: je hebt de verkeerde game of DLC gedownload, je hebt de content per ongeluk gekocht, je vindt de game niet leuk.)

Informatie:

  • We kunnen geen terugbetalingen doen of producten inruilen voor aankopen die per ongeluk zijn gedaan en/of als je de game niet leuk vindt.
  • Lees de beschrijving van de game en bekijk de schermafbeeldingen in de Nintendo eShop voordat je een aankoop doet.
  • We bevelen je ook aan om de Nintendo-website te bezoeken. Daar kun je namelijk meer te weten komen over de games voor onze spelsystemen.
  • Op Nintendo-systemen is het Ouderlijk toezicht in te stellen, waarmee ouders het doen van aankopen in de Nintendo eShop kunnen beperken.
  • Daarnaast zijn er op vele websites reviews van games te vinden. Die kunnen je helpen bij het nemen van een aankoopbeslissing.

Als het probleem nog steeds niet is opgelost:

Neem contact met ons op voor aanvullende hulp.