Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Zo kun je de aankoopgeschiedenis in de Nintendo eShop bekijken op de Nintendo Switch

Instructies voor het bekijken van je accountactiviteit in de Nintendo eShop op de Nintendo Switch.

Aanvullende informatie:

  • Voor elke transactie in de Nintendo eShop voor de Nintendo Switch wordt er een transactiebewijs verstuurd naar de Nintendo-account waar de aankoop mee is gedaan. Controleer je e-mails voor een volledige geschiedenis van je transacties. (Bij kinderaccounts wordt de e-mail verstuurd naar het e-mailadres van de ouder/voogd.)
  • Klik hier als je geen e-mails met je transactiebewijzen ontvangt.

Volg deze stappen:

Wil je je aankoopgeschiedenis bekijken op de Nintendo Switch of op een andere manier (via accounts.nintendo.com)?

  1. Ga naar het HOME-menu en selecteer NINTENDO eSHOP om de Nintendo eShop te openen.
  2. Als er meerdere gebruikersaccounts op je systeem staan, selecteer dan de account die je wilt gebruiken.
  3. Selecteer het pictogram in de rechterbovenhoek om je accountinformatie te bekijken.
  4. Selecteer OPNIEUW DOWNLOADEN. Er verschijnt een lijst met software die je hebt gekocht, maar die momenteel niet op het systeem is gedownload.
    • Er wordt alleen software getoond die je hebt gekocht met je Nintendo-account. Software die is gekocht met andere Nintendo-accounts, wordt niet in deze lijst getoond.
    • Als al je aankopen al op je systeem zijn gedownload, zal er niks worden getoond in de lijst.
  1. Ga naar http://accounts.nintendo.com en log in op je Nintendo-account.
  2. Selecteer WINKELMENU vanuit de profielinstellingen.
  3. Selecteer INFORMATIE OVER ACCOUNTACTIVITEITEN.
  4. Hier verschijnt een lijst met transacties die je met je Nintendo-account hebt voltooid.