Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Foutmelding: “De Nintendo-accountovereenkomst en/of het Nintendo-account-privacybeleid zijn bijgewerkt”.

Situatie:

  • Je kunt niet inloggen met je Nintendo Network ID als je Nintendo eShop-software wilt kopen op de officiële Nintendo-website.
  • Je ontvangt een foutmelding waarin staat dat de Nintendo-accountovereenkomst en/of het Nintendo-account-privacybeleid zijn bijgewerkt.

Let op:

Voordat je Nintendo Network ID-services kunt gebruiken, moet je op een Wii U-systeem of een Nintendo 3DS-systeem dat gekoppeld is aan je Nintendo Network ID akkoord gaan met de Nintendo-accountovereenkomst en het privacybeleid. Je kunt niet akkoord gaan met de Nintendo-accountovereenkomst en het privacybeleid op een non-Nintendo-apparaat, zoals een computer of smartphone.

Wat kun je doen:

Doorloop de volgende stappen om de Nintendo-accountovereenkomst en het privacybeleid te vinden:

Op een gekoppeld Wii U-systeem:

  1. Op het scherm waar je een gebruiker kunt kiezen moet je de gebruiker kiezen die is gekoppeld aan je Nintendo Network ID.
  2. Als je gevraagd wordt om een wachtwoord in te voeren, gebruik daar dan het toetsenbord op het scherm voor.
  3. Daarna krijg je de Nintendo-accountovereenkomst en het privacybeleid te zien.

Op een gekoppeld Nintendo 3DS-systeem:

  1. Selecteer SYSTEEMINSTELLINGEN vanuit het HOME-menu en tik op INSTELLINGEN VAN JE NINTENDO NETWORK ID.
  2. Als het inlogscherm verschijnt, tik je op INLOGGEN en voer je het wachtwoord van de desbetreffende gebruiker in.
  3. Daarna krijg je de Nintendo-accountovereenkomst en het privacybeleid te zien.

Als het probleem nog steeds niet is opgelost:

Neem contact op met onze klantenservice.