• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij de Nintendo-klantenservice

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    (MNS) Waar is mijn bestelling?

    De informatie in dit artikel kan van pas komen in deze gevallen:

    • Een bestelling in My Nintendo Store is afgehandeld maar nog niet geleverd.

    Alle bestellingen die zijn geplaatst in My Nintendo Store kunnen na het verzenden worden gevolgd via de websites van onze bezorgingspartners.

    De volginformatie en de link naar de website van de bezorger kun je vinden in de e-mail met verzendingsbevestiging die aan je is verzonden toen je bestelling ons magazijn verliet.

    Als je nog geen e-mail met een verzendingsbevestiging hebt ontvangen, kan dit aan de hand zijn:

    • Je bestelling is nog niet verzonden. Wacht nog een paar dagen na het plaatsen van de bestelling.
    • De e-mail is terechtgekomen in de map met ongewenste e-mails (spam). Kijk in deze map of de e-mail zich daar bevindt.

    Let op: Deze informatie is alleen van toepassing op bestellingen in My Nintendo Store. Klik hier voor ondersteuning voor de Nintendo Official UK Store.