Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Informatie over foutmeldingen tijdens de aankoop van fysieke producten in de My Nintendo Store

Als je hier terecht bent gekomen, heb je waarschijnlijk al gemerkt dat er wel eens wat dingen foutlopen. Het is altijd mogelijk dat je er niets aan kunt doen, maar soms is er een oplossing. Hieronder vind je meer informatie over mogelijke oplossingen.

Bepaalde zaken werken niet voor een korte tijd.

In dit geval is het mogelijk dat een van onze servers van de My Nintendo Store zijn verbinding tijdelijk heeft verloren. Het is ook mogelijk dat er iets mis is met een van de vele verbindingen of servers die de informatie tussen jou en Nintendo verstuurt. Het kan ook zijn dat een Goomba die zorgt voor ons serveronderhoud, in slaap is gevallen. In ieder geval, probeer het sowieso nog eens opnieuw. Als dit probleem zich blijft voordoen, lees dan verder voor meer informatie.

Niets werkt, wat nu?

Je hebt de My Nintendo Store al een paar keer proberen te gebruiken, maar je raakt niet verder? Er is waarschijnlijk echt iets mis. Ervan uitgaande dat je internetverbinding goed werkt, ligt het probleem waarschijnlijk aan onze kant. Het is mogelijk dat we er al van op de hoogte zijn, en bezig zijn aan een oplossing. Natuurlijk is het mogelijk dat we het helemaal niet doorhebben, dus je mag ons altijd iets laten weten. In dit geval kun je onze contactinformatie vinden op de Contact-pagina. De mogelijkheid bestaat dat we je niet persoonlijk contacteren nadat we de problemen hebben verholpen, maar je kunt er zeker van zijn dat we het probleem grondig aanpakken.