• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij de Nintendo-klantenservice

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Informatie over het gebruik van een Nintendo-account om fysieke producten te kopen in de My Nintendo Store

    Om fysieke producten te kopen in de My Nintendo Store heb je een Nintendo-account nodig. Je kunt bovenaan op elke pagina van de officiële Nintendo-website inloggen met je Nintendo-account.

    Je kunt een Nintendo-account aanmaken op accounts.nintendo.com. Als je tijdens het afrekenen nog geen Nintendo-account hebt, zul je gevraagd worden om er een aan te maken. Als je vragen hebt over de Nintendo-account, contacteer dan service@nintendo.de.

    Als je fysieke producten via de My Nintendo Store koopt, hebben we extra adresinformatie en betalingsinformatie nodig. Deze gegevens worden op de My Nintendo-website opgeslagen. De landinstellingen van je Nintendo-account hebben geen invloed op het kopen van producten in de My Nintendo Store. Bekijk hier in welke landen de My Nintendo Store levert.