Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

52200-52299

52200-52299

Foutmeldingen 52200-52299

Het Access Point waarmee je een verbinding probeert te maken, heeft geen verbinding met het internet, of de verbinding van het Wii-systeem met het internet wordt geblokkeerd door een firewall. Lees de onderstaande instructies door:

  • Zorg dat je router verbonden is met het internet, wanneer je de Nintendo Wi-Fi Connection configureert. Als je het internet niet op kunt via de pc, is er een probleem met je internetverbinding. Neem contact op met je internetprovider (ISP) voor meer informatie.
  • Als je deze foutmelding regelmatig te zien krijgt, wanneer je thuis gebruik maakt van het Wii-systeem, wordt het waarschijnlijk veroorzaakt door de instellingen van je firewall.

Als je deze foutmelding blijft ontvangen, neem dan contact op met Nintendo. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.

52200, 52201, 52202, 52203, 52204, 52205, 52206, 52207, 52208, 52209, 52210, 52211, 52212, 52213, 52214, 52215, 52216, 52217, 52218, 52219, 52220, 52221, 52222, 52223, 52224, 52225, 52226, 52227, 52228, 52229, 52230, 52231, 52232, 52233, 52234, 52235, 52236, 52237, 52238, 52239, 52240, 52241, 52242, 52243, 52244, 52245, 52246, 52247, 52248, 52249, 52250, 52251, 52252, 52253, 52254, 52255, 52256, 52257, 52258, 52259, 52260, 52261, 52262, 52263, 52264, 52265, 52266, 52267, 52268, 52269, 52270, 52271, 52272, 52273, 52274, 52275, 52276, 52277, 52278, 52279, 52280, 52281, 52282, 52283, 52284, 52285, 52286, 52287, 52288, 52289, 52290, 52291, 52292, 52293, 52294, 52295, 52296, 52297, 52298, 52299