Ik heb geen identiteitsverificatie-e-mail voor mijn Nintendo-account ontvangen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je een bevestigingcode moet invoeren om in te loggen op je Nintendo-account maar je de e-mail met de code niet hebt ontvangen.
Opmerking
- De informatie in dit artikel biedt hulp bij problemen met de verificatie-e-mail die soms wordt verstuurd als je probeert in te loggen op je Nintendo-account, of als je probeert je Nintendo-accountinformatie te wijzigen.
- Raadpleeg onze stappen in Bevestigings-e-mail voor Nintendo-account is niet aangekomen voor hulp met de verificatie-e-mail die verstuurd wordt bij het aanmaken van je Nintendo-account.
- Raadpleeg onze stappen in Problemen met verificatie in twee stappen voor Nintendo-account voor hulp met authenticatiecodes voor bevestiging in twee stappen.
Wat moet je doen
- Kijk in de map met ongewenste e-mails (spam) of de e-mail zich daar bevindt.
- Zorg ervoor dat er geen filters actief zijn op je e-mailaccount die e-mails van @accounts.nintendo.com blokkeren.
- Voeg het e-mailadres no-reply@accounts.nintendo.com toe aan je contacten en lijst van veilige afzenders.
- Deze stappen kunnen afwijken afhankelijk van de e-mailprovider. E-mailapplicaties gebruiken doorgaans een adresboek- of contactlijst. Hier kun je CONTACT TOEVOEGEN kiezen en no-reply@accounts.nintendo.com invullen of plakken.
- Probeer weer op je Nintendo-account in te loggen, of kies opnieuw de optie om de gewenste accountinformatie te wijzigen. Dan wordt de e-mail met bevestigingscode opnieuw verzonden.
- Als je je Nintendo Switch gebruikt om in te loggen op je account, kun je de e-mail ook opnieuw versturen door GEEN E-MAIL ONTVANGEN? te kiezen in het scherm voor het bevestigen van het e-mailadres.
- Als je probeert in te loggen op je account met een pc of mobiel apparaat, kun je de e-mail ook opnieuw versturen door in het verificatiescherm op BEVESTIGINGSCODE OPNIEUW VERSTUREN te klikken.
Als het probleem nog steeds niet is opgelost
Als je de verificatie-e-mail nog steeds niet ontvangt, neem dan contact met ons op om verder geholpen te worden.