• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Kan ik mijn Nintendo Switch Online-lidmaatschap annuleren?

    Je kunt je Nintendo Switch Online-lidmaatschap annuleren door de instelling voor automatische verlenging uit te schakelen voor je lidmaatschap. Hierdoor zal de dienst aflopen aan het einde van de huidige geldigheidsperiode. (Zorg dat je automatische verlenging 48 uur voor het aflopen van je lidmaatschap uitschakelt.)

    Je kunt van de dienst gebruik blijven maken gedurende de periode waarvoor je betaald hebt. Het lidmaatschap zal aflopen op de vervaldatum die vermeld wordt in je instellingen.

    Let op het volgende bij het annuleren van je Nintendo Switch Online-lidmaatschap:

    • Voor de meeste Nintendo Switch-titels die online gespeeld kunnen worden, heb je een Nintendo Switch Online-lidmaatschap nodig.
    • Opslagcloudback-ups zullen niet langer beschikbaar zijn. We kunnen niet garanderen dat gegevens in de opslagcloud voor langere tijd bewaard blijven nadat je lidmaatschap is afgelopen. Je zult nog wel gebruik kunnen maken van de opgeslagen gegevens op je systeem.
    • Titels van Nintendo Entertainment System - Nintendo Switch Online zijn alleen beschikbaar voor Nintendo Switch Online-leden.
    • Als je een familielidmaatschap hebt gekocht, zullen de andere leden in je familiegroep geen gebruik meer kunnen maken van de dienst zodra je lidmaatschap afloopt.

    Zoals aangegeven in de gebruiksvoorwaarden van de Nintendo Switch Online-dienst, kunnen we de tijd die over is voor je lidmaatschap niet terugbetalen of vergoeden.

    Voor een Nintendo Switch Online-lidmaatschap dat gekocht is via de Nintendo eShop, heb je wettelijk 14 dagen recht op annulering.

    Je kunt contact met ons opnemen als je problemen ondervindt met de dienst.