• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    E-mail met uitnodiging voor familiegroep is niet aangekomen

    De informatie in dit artikel kan je helpen als je nog geen e-mail hebt ontvangen van een vriend(in) of familielid waarin je wordt uitgenodigd om lid te worden van een familiegroep.

    Opmerking

    • Als je nog niemand voor je familiegroep hebt uitgenodigd of een nieuwe uitnodiging moet sturen, volg je onze stappen voor het toevoegen van leden aan een Nintendo-account-familiegroep.
    • De ontvanger van de uitnodiging moet een Nintendo-account hebben. Als je een uitnodiging probeert te ontvangen en je geen Nintendo-account hebt, volg dan onze stappen voor het aanmaken van een Nintendo-account.

    Wat je moet doen

    Probeer je een uitnodiging te verzenden of een uitnodiging te ontvangen?


    1. Controleer of je het e-mailadres van de ontvanger correct typt.
      • Het e-mailadres dat je invoert, moet exact overeenkomen met het e-mailadres dat de ontvanger gebruikt voor zijn of haar Nintendo-account.
    2. Zorg ervoor dat de ontvanger momenteel een actieve Nintendo-account heeft die is gekoppeld aan het e-mailadres dat je invoert.
      • Als de ontvanger een ander e-mailadres gebruikt voor zijn of haar Nintendo-account, moet je dat e-mailadres invoeren.
    3. Vraag de ontvanger om de volgende stappen uit te voeren om ervoor te zorgen dat hij of zij de uitnodiging kan ontvangen en controleer of de ontvanger elke inbox checkt.
      • Laat de ontvanger de map met spam / ongewenste e-mail controleren om te zien of de e-mail daar is.
      • Zorg ervoor dat de e-mailaccount van de ontvanger geen filters bevat die mogelijk e-mails van @accounts.nintendo.com blokkeren.
      • Voeg het volgende e-mailadres toe aan de contacten en de lijst met veilige afzenders van de ontvanger: no-reply@accounts.nintendo.com
        • Deze stappen kunnen variëren, afhankelijk van de e-mailserviceprovider. Veelvoorkomende e-mailtoepassingen bevatten een adresboek of contactpersonenmenu. Hier kun je 'Contacten toevoegen' selecteren en no-reply@accounts.nintendo.com typen of plakken.
    4. Verzend de uitnodiging van je familiegroep opnieuw naar de ontvanger. De e-mail moet binnen een uur na verzending van de uitnodiging aankomen.

    Heeft de ontvanger de e-mail ontvangen na het volgen van de bovenstaande stappen?


    1. De ontvanger moet het volgende uitvoeren om je uitnodiging te accepteren:
      1. De e-mail openen en op de verificatielink klikken.
      2. Inloggen op zijn of haar Nintendo-account.
      3. 'Lid worden van familiegroep' selecteren.
    2. Zodra de ontvanger je uitnodiging heeft geaccepteerd en lid is geworden van de familiegroep, wordt zijn of haar account weergegeven op je Familiegroep-pagina en kan indien gewenst worden ingesteld als een ouder / voogd of onder toezicht staande account.
      • De ouder / voogd kan ook Nintendo-accounts ontkoppelen die op deze manier zijn toegevoegd.

    1. Als de ontvanger je uitnodiging nog steeds niet kan ontvangen, is er mogelijk een probleem met zijn of haar e-mailadres. Vraag hem of haar om te proberen een e-mailadres op een ander domein te gebruiken voor zijn of haar Nintendo-account door de stappen te volgen op 'Het e-mailadres van je Nintendo-account wijzigen'.
    2. Nadat de ontvanger het e-mailadres voor zijn of haar Nintendo-account heeft gewijzigd, verzend je de uitnodiging voor de familiegroep opnieuw naar het nieuwe adres.

    1. Log in bij https://accounts.nintendo.com/ om het e-mailadres te bevestigen dat aan je Nintendo-account is gekoppeld.
    2. Controleer of de afzender je e-mailadres correct invoert.
      • Het e-mailadres dat de afzender invoert, moet exact overeenkomen met het e-mailadres dat je gebruikt voor je Nintendo-account.
    3. Controleer je map met spam / ongewenste e-mail om te zien of de e-mail daar staat.
    4. Zorg ervoor dat er geen filters in je e-mailaccount staan die mogelijk e-mails van @accounts.nintendo.com blokkeren.
    5. Voeg het volgende e-mailadres toe aan je contacten en de lijst met veilige afzenders: no-reply@accounts.nintendo.com
      • Deze stappen kunnen variëren, afhankelijk van de provider van de e-mailservice. Veelvoorkomende e-mailtoepassingen bevatten een adresboek of contactpersonenmenu. Hier kun je 'Contact toevoegen' selecteren en no-reply@accounts.nintendo.com typen of plakken.
    6. Vraag de afzender om je nog een uitnodiging voor de familiegroep te sturen. De e-mail moet binnen een uur na verzending van de uitnodiging aankomen.

    Heb je de e-mail ontvangen na het volgen van de bovenstaande stappen?


    1. Open de e-mail en klik op de verificatielink.
    2. Log in op je Nintendo-account.
    3. Selecteer 'Lid worden van familiegroep' om de uitnodiging te accepteren. Je account wordt nu weergegeven in de familiegroep van de afzender.

    1. Als je de uitnodiging nog steeds niet kunt ontvangen, probeer dan een e-mailadres op een ander domein te gebruiken voor je Nintendo-account. Volg onze stappen voor het wijzigen van het e-mailadres van je Nintendo-account.
    2. Nadat je het e-mailadres voor je Nintendo-account hebt gewijzigd, vraag je de afzender om de uitnodiging voor de familiegroep opnieuw te verzenden naar je nieuwe adres.