• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Foutcode: 2318-0533

    De informatie in dit artikel kan van pas komen als je foutcode 2318-0533 te zien krijgt.

    Informatie

    Deze fout treedt op bij een onderbroken internetverbinding.

    Mogelijke oplossingen

    • Probeer het later nog een paar keer opnieuw, alvorens door te gaan met de onderstaande oplossingen.

    Welk type verbinding gebruik je om verbinding te maken met het internet?

    • Start het Nintendo Switch-systeem opnieuw op.
      • Houd de POWER-knop drie seconden ingedrukt, kies daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN en vervolgens OPNIEUW OPSTARTEN.
    • Maak een nieuwe internetverbinding.
    • Reset je thuisnetwerk.
    • Plaats het Nintendo Switch-systeem dichter bij de draadloze router.
      • Plaats het Nintendo Switch-systeem op een afstand van drie tot vier meter van de draadloze router om de signaalsterkte te verbeteren tijdens het oplossen van het probleem.
        • Het kan handig zijn om het Nintendo Switch-systeem tijdens het oplossen van het probleem uit de Nintendo Switch-houder te halen en het systeem weer terug te plaatsen zodra het probleem is verholpen.
    • Houd metalen objecten en elektronische apparaten uit de buurt van je Nintendo Switch-systeem en draadloze router.
      • Metalen objecten en elektronische apparaten kunnen draadloze signalen verstoren. Als je zulke apparaten of objecten hebt, zoals archiefkasten, luidsprekers, stekkerdozen, glas of draadloze telefoons, plaats deze dan uit de buurt van het Nintendo Switch-systeem en de draadloze router.
    • Verbind je router met een andere draadloze band, indien je router dit ondersteunt.
      • Veel routers ondersteunen zowel de 2,4 GHz- als de 5 GHz-frequentieband. Als je router beide ondersteunt, maak dan een nieuwe internetverbinding aan en maak verbinding met de band waar je op dit moment niet mee bent verbonden. Veel routers hebben standaard SSID-namen die aangeven of de verbinding 2,4 GHz of 5 GHz is, maar als je het niet zeker weet, kun je contact opnemen met je internetprovider voor hulp bij het bekijken van deze informatie in de instellingen van je router.
    • Voer handmatig een alternatieve DNS in.

    Als het probleem nog steeds niet is opgelost:

    Als het probleem aanhoudt, probeer het dan later opnieuw.

    • Start het Nintendo Switch-systeem opnieuw op.
      • Houd de POWER-knop drie seconden ingedrukt, kies daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN en vervolgens OPNIEUW OPSTARTEN.
    • Maak een nieuwe internetverbinding.
    • Reset je thuisnetwerk.
    • Voer handmatig een alternatieve DNS in.

    Als het probleem nog steeds niet is opgelost:

    Als het probleem aanhoudt, probeer het dan later opnieuw.