• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Zo werk je DAEMON X MACHINA bij

    In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de nieuwste software-update voor DAEMON X MACHINA toepast.

    Opmerking

    • Je moet deze update uitvoeren om de internetfunctionaliteit van de game te gebruiken.
    • Opgeslagen spelgegevens blijven behouden na het downloaden van de update.
    • Als het systeem is verbonden met het internet, zal de update automatisch downloaden en installeren.
    • Als je naar de nieuwste versie update, kun je geen multiplayer meer spelen met spelers die een eerdere versie gebruiken.
    • Je hebt een actief Nintendo Switch Online-lidmaatschap nodig om online te spelen.

    Op 1 december 2022 is er een nieuwe software-update voor DAEMON X MACHINA beschikbaar gekomen om te downloaden. Download en installeer deze update terwijl je Nintendo Switch-systeem met het internet is verbonden.

    Voltooi de volgende stappen

    1. Zorg dat het Nintendo Switch-systeem is verbonden met het internet.
    2. Ga terug naar het HOME-menu en start de game.
    3. De update wordt nu automatisch gedownload en geïnstalleerd.
    4. Zodra de update is geïnstalleerd, wordt het nieuwste versienummer weergegeven op het beginscherm.

    Updategeschiedenis

    Versie 1.4.2a (uitgegeven op 1 december 2022)

    • Probleem opgelost waardoor de cross-savefunctie onbruikbaar werd.

    Versie 1.4.2 (uitgegeven op 10 december 2020)

    • De volgende functie is toegevoegd.
      • Cross-savefunctie (opgeslagen gegevens delen op verschillende platformen)

    Versie 1.4.1 (uitgegeven op 12 november 2020)

    • Probleem opgelost waardoor de nieuwe missie "Destroy Eclipse RT: Ω" niet werd toegevoegd.

    Versie 1.4.0 (uitgegeven op 5 november 2020)

    • Nieuwe missie toegevoegd: "Destroy Eclipse RT: Ω".
    • Nieuw Arsenal-ontwerp toegevoegd: "Grosse Feier".
    • Nieuwe plugsuit toegevoegd: "GranDaemon".
    • Nieuwe bestickering toegevoegd.
    • Nieuwe achtergronden voor het previewen toegevoegd.

    Versie 1.1.2 (uitgegeven op 6 november 2019)

    • Probleem opgelost met de Arsenal-snelheidsberekening waarbij de unit sneller was dan de daadwerkelijke waarden vanwege het gewicht van de lichaams- en beenonderdelen.
    • Probleem opgelost in online spelen.
    • Verschillende andere problemen opgelost.

    Versie 1.1.1 (uitgegeven op 10 oktober 2019)

    • Probleem opgelost waarbij je je gegevens niet kon opslaan en de game bleef hangen als je een schadelog opsloeg en je opgeslagen gegevens groter waren dan 4096 KB.
    • Probleem opgelost waarbij, als je je gereedstatus veranderde op het moment dat je lanceerde, je vrienden mee konden doen met de andere spelers in de kamer via je vriendenlijst.
    • Probleem aan de clientzijde opgelost waarbij spelers niet konden bewegen als de host een object opende direct na de verbinding te verliezen.
    • Probleem opgelost in multiplayer waarbij een speler die tot leven was gewekt door een reboot niet kon bewegen als hij de knop losliet op het moment dat de reboot werd voltooid.
    • Probleem opgelost waarbij Arc Gun-aanvallen mislukten terwijl er een schild werd gebruikt.
    • Probleem opgelost in multiplayer waarbij een speler niet in een Arsenal kon stappen direct na te rebooten.
    • Probleem opgelost waarbij bepaalde aanvallen met de Mirage, zoals Gaia Ray, niet gebruikt konden worden.
    • Probleem opgelost waarbij de game niet overging in Snipe Mode als de speler was uitgerust met snipergeweren aan beide armen en een auto vasthield.
    • Probleem opgelost waarbij schade soms niet werd geteld wanneer de vleugels van Nightmare werden aangevallen met mêleewapens als de zwakke plekken op de vleugels niet blootgesteld waren.
    • Probleem opgelost waarbij de speler aan de clientzijde bleef hangen als zijn internetverbinding onderbroken werd wanneer de countdown op 1 seconde stond.
    • Probleem opgelost waarbij de verbinding met andere spelers vaak verbroken werd na het voltooien van een missie in een online Co-Op Play-kamer.
    • Probleem opgelost waarbij je bleef hangen als je een lobby van een vriend probeerde te betreden direct nadat je internetverbinding werd verbroken.
    • Probleem opgelost dat meerdere andere problemen veroorzaakte, zoals de camera die achteruit bleef gaan als een arm werd vernietigd terwijl deze een stootaanval uitdeelde.
    • Probleem opgelost waarbij je de tijd voor het bemachtigen van uitrusting niet kon overslaan na een missie in je eentje voltooid te hebben in Co-Op Play.
    • Probleem opgelost waarbij je de zwakke plek op Gunforts Laser Cannon niet kon raken met mêleewapens.
    • Probleem opgelost waarbij je naar Femto Armaments kon overschakelen terwijl de Assault Shift-balk werd verbruikt.
    • Probleem opgelost waarbij de aankoopprijzen van verschillende eindbaaswapens niet consistent waren.
    • Probleem opgelost waarbij de camera niet naar behoren reageerde als de gevoeligheid van de bewegingsbesturing hoger was dan 0 en je terugkeerde naar de game vanuit het HOME-menu.
    • Probleem opgelost dat veel vertraging veroorzaakte in Snatcher-gevechten in Co-Op Play,
    • Probleem opgelost waarbij meerdere effecten werden veroorzaakt als de gebiedscountdown niet ophield en 0 bereikte als je doodging buiten het gele gebied.
    • Probleem opgelost waarbij alle spelers bleven hangen als de host ervoor koos om het gevecht te verlaten terwijl een speler aan de clientzijde de verbinding tijdelijk verloor.
    • Probleem opgelost waarbij Bolt geen drones opriep in zijn tweede vorm.
    • Probleem opgelost waarbij, als je van buitenaf terugkeerde naar het gele gebied, de gebiedscountdown door bleef gaan, zelfs als je niet kon bewegen als je de gele grens over ging terwijl je de hoogtelimiet doorbrak.
    • Probleem opgelost in de multiplayermissie "Destroy Gunfort RT: α” in Co-Op Play, waarin er niets gebeurde wanneer Nightmare ondersteunende AI inriep.
    • Probleem opgelost in Co-Op Play waarin Skip alleen functioneerde aan de gastzijde als je overging naar singleplayer vanwege een onderbroken verbinding tijdens het bemachtigen van uitrusting.
    • Probleem opgelost in Co-Op Play waarin niet werd weergegeven dat je het gevecht had verlaten in de chatlog aan de gastzijde als je de verbinding verloor.
    • Probleem opgelost in de Offer-missie "Outer Compatibility Test”, waarin een gedwongen reshuffle niet werd uitgevoerd als je de blauwe grens niet overgestoken had als je de derde keer faalde.
    • Probleem opgelost in multiplayer waarin Outer Traps en Grenades volledig werden aangevuld als een gast in en uit een Arsenal stapte.
    • Probleem opgelost waarbij, als je munitie had gebruikt en een extra magazijn oppakte tijdens een missie en vervolgens meer van dat type munitie bemachtigde in een dropvoorwerp, je extra magazijn niet werd aangevuld. Ook een probleem opgelost waarbij een onbedoelde hoeveelheid munitie werd aangevuld als je munitie bemachtigde met een dropvoorwerp OF als je een extra magazijn bemachtigde voor een wapen dat kogels gebruikt op basis van het aantal seconden dat je een wapen hebt gebruikt, zoals Laser Cannon.
    • Probleem opgelost waarbij de spelers waarmee je speelde niet werden weergegeven in de sectie 'Lijst van gebruikers met wie je hebt gespeeld' van het Nintendo Switch-systeem als je multiplayer speelde als gast.
    • Probleem opgelost waarbij je 41 missies moest voltooien, ondanks dat er in de tekst stond: “Reward: Completed 40 Missions” (Beloning: 40 missies voltooid) bij het bemachtigen van de titel 'Breaker'.
    • Probleem opgelost in Co-Op Play waarin dezelfde kamer meerdere keren werd weergegeven.
    • Probleem opgelost waarbij problemen werden veroorzaakt als twee spelers herhaaldelijk in en uit elkaars Arsenals stapten en hun uitrusting van positie veranderden, zoals munitiehoeveelheden die niet klopten of wapens die verdwenen.
    • Probleem opgelost waarbij de 'HAW-RF00 Rumble Order'-informatie niet werd weergegeven in het vriendenlijstprofiel en logboek.
    • Probleem opgelost in online Co-Op Play waarbij je gevechten niet kon hervatten als de tijd voor het bemachtigen van uitrusting was gestart terwijl vechten was uitgeschakeld.
    • Probleem opgelost in online Co-Op Play waarin VP, onderdelen en munitie niet aangevuld werden als je uit je Arsenal was wanneer de tijd voor het bemachtigen van uitrusting begon.
    • De maximale instellingen voor de gevoeligheid van bewegingsbesturing en camerabesturing zijn verhoogd.
    • Probleem opgelost waarbij de bewegingsbesturing was ingeschakeld in de hangar.

    Versie 1.1.0 (uitgegeven op 10 oktober 2019)

    Updategegevens voor de aanvullende wifi-spelstand Battle Mode worden vandaag vrijgegeven. Door de (gratis) updategegevens te downloaden wordt er een gevechtsstand toegevoegd waarin spelers hun eigen Arsenal kunnen gebruiken om tegen elkaar te vechten door middel van lokale communicatie of online spelen.

    • Omschrijving spelstand
      • Battle Mode heeft twee opties: '1 vs. 1', voor intense een-tegen-een-gevechten, en '2 vs. 2', voor twee-tegen-twee-gevechten waarin je elkaar afwisselt.
      • Je kunt ook een vriend zoeken via de vriendenlijst en een kamer betreden.
    • Gevechtsregels
      • Er zijn twee varianten voor de gevechtsregels: Ranking Match Play, waarin spelers online de strijd aangaan om een hoge rang te bereiken met standaardregels, en Custom Match Play, waarin je je eigen regels kunt bepalen.
    • Duel
      • In online Co-Op Play kun je iemand uitdagen tot een duel door hem aan te vallen voordat je terugkeert naar Home Base als je een missie hebt voltooid.
      • Het duel begint als de speler die de uitdaging heeft ontvangen een aanval terug doet. Maximaal vier spelers kunnen samen vechten.

    Versie 1.0.1 (uitgegeven op 13 september 2019)

    • Cooperative Mode
      • Neem het op tegen enorme eindbazen met maximaal vier spelers!
      • Speel met maximaal vier spelers lokaal (één speler per Nintendo Switch-systeem) of vorm een team en speel online via het internet.
      • Werk samen met je vrienden om enorme eindbazen te verslaan in je aangepaste Arsenal.
      • Deze spelstand bevat een exclusief level dat losstaat van de verhaalstand. Dit level kun je alleen spelen of met menselijke of CPU-spelers om een groep van vier spelers te vormen.

    Gerelateerde categorieën