• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Waarom heb ik meerdere e-mails ontvangen over mijn aankoop in de Nintendo Switch eShop?

    No Value

    Als je een aankoop doet in de Nintendo Switch eShop, wordt er een transactiebewijs verstuurd naar het e-mailadres van de Nintendo-account waarmee de aankoop is gedaan. Er wordt een e-mail verstuurd voor elke transactie die gedaan wordt in de Nintendo eShop.

    Als je bijvoorbeeld tegoed toevoegt terwijl je een game koopt (je kiest een game, gebruikt een creditcard om het tegoed toe te voegen wanneer daarom gevraagd wordt en voltooit de aankoop), ontvang je twee e-mails: één e-mail om vast te leggen dat er tegoed is toegevoegd met je creditcard, en één e-mail om vast te leggen dat er Nintendo eShop-tegoed is afgeschreven voor de game.

    In de sectie 'Artikel' van het transactiebewijs kun je zien om welke transactie het gaat.

    • Software-aankopen
      • Artikel – Gametitel
      • Betalingsmethode – Prepaid account
      • Dit transactiebewijs legt vast dat er geld is afgeschreven van je Nintendo eShop-tegoed (niet je creditcard) voor de aankoop van een game.
    • Tegoed toegevoegd (creditcard) –
      • Artikel – Prepaid
      • Betalingsmethode – Type creditcard (MasterCard, VISA)
      • Dit transactiebewijs legt vast dat er geld is toegevoegd aan je Nintendo eShop-tegoed met een creditcard.

    Let op: je kunt je huidige accounttegoed en aankoopgeschiedenis altijd inzien in de accountinformatie in de Nintendo Switch eShop.

    Klik hier voor meer hulp als je hebt bevestigd dat er te veel in rekening is gebracht op je creditcardrekening.