• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Mijn Nintendo eShop-voorbestelling is opgeschort

    Belangrijk

    • Een opgeschorte voorbestelling wordt na 60 dagen na de release van de game of DLC geannuleerd. Als het probleem binnen deze tijd wordt verholpen, wordt de voorbestelling gereactiveerd en wordt de game of DLC binnen zeven dagen voor de release van het artikel gedownload.
    • Een Nintendo eShop-voorbestelling wordt opgeschort of op non-actief gezet als het Nintendo Switch-systeem voor reparatie is opgestuurd en niet meer is geregistreerd als het hoofdsysteem voor de Nintendo-account waarmee de voorbestelling is geplaatst.

    Wat je kunt doen

    1. Om de voorbestelling te reactiveren koppel je de Nintendo-account waarmee de voorbestelling is geplaatst, aan een Nintendo Switch-systeem, in het geval ze nog niet zijn gekoppeld.
    2. Ga vanuit het HOME-menu naar de Nintendo eShop en kies de Nintendo-account waarmee de voorbestelling is geplaatst. De voorbestelling wordt bij het openen van de Nintendo eShop gereactiveerd.
    3. Als je de status van je voorbestelling wilt controleren, kies dan in de Nintendo eShop je profielafbeelding rechtsbovenin, scrol omlaag en kies VOORBESTELLINGEN om alle lopende voorbestellingen te bekijken.