Contact

Contact

Vragen over Nintendo-accounts, My Nintendo of de Nintendo Online Store

Voor alle vragen over Nintendo-accounts, My Nintendo of de Nintendo Online Store kun je contact opnemen met service@nintendo.de

Vragen over Miitomo

Heb je een vraag over Miitomo? Kijk dan eerst naar de vragen en antwoorden over Miitomo op https://miitomo.com/nl/faq/. Als het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat, kun je de hulpfunctie in de app gebruiken.


Neem voor alle andere Nintendo-gerelateerde vragen, zoals het aanmelden van reparaties, technische ondersteuning of de Nintendo eShop, contact op met de klantenservice via de onderstaande contactgegevens.

Helpdesk

0909-0490444
(maandag t/m vrijdag: 09:00-12:30 uur en 13:00-17:00 uur, € 0,45 per minuut, alleen voor vragen over Nintendo-games)

Stuur ons een e-mail

Websitebeheer

Deze website wordt beheerd door
Nintendo of Europe GmbH
Herriotstrasse 4
D-60528 Frankfurt am Main
Duitsland
E-mail: contact@nintendo.nl

Belastingnummer
DE 132095955

Geregistreerd bij
Amtsgericht Frankfurt am Main HRB 101840

Uitvoerend directeur
Satoru Shibata

We staan altijd klaar om je te helpen

Nintendo staat altijd klaar om je te helpen, of je nu vast bent gelopen in een spel, verward bent geraakt in de snoertjes van je spelcomputer of gewoon het laatste Nintendo-nieuws wilt horen. Houd rekening met de leeftijdsbeperkingen en de telefoonkosten die zijn verbonden aan sommige hulplijnen en vraag altijd eerst toestemming aan degene die de telefoonrekening betaalt voordat je Nintendo belt.

Nintendo Benelux B.V. (Nederland)

Helpdesk voor vragen over games die door Nintendo zelf worden uitgegeven.
0909-0490444 (€ 0,45 per minuut).
Van maandag t/m vrijdag tussen 09:00-12:30 uur en 13:00-17:00 uur kun je je vragen rechtstreeks aan een Nintendo-speladviseur stellen. De speladviseurs zijn alleen telefonisch bereikbaar.

Technische Dienst
Voor alle technische vragen, vragen over kapotte onderdelen of batterijklepjes, advies met betrekking tot onderhoud, vragen over de Nintendo Wi-Fi Connection, handleidingen enz.
Tel.: 030-6097166 (9:00-12:30 uur en 13:00-17:00 uur). De medewerker die je aan de lijn krijgt, zal eerst zo goed mogelijk proberen te achterhalen wat de aard van het probleem is. Blijkt het probleem toch niet direct op te lossen, dan zal de medewerker je adviseren om het product terug te brengen naar de winkel, danwel het product voldoende gefrankeerd en verzekerd op te sturen naar Nintendo Benelux B.V.

Bedrijfsinformatie / Algemene inlichtingen
Nintendo Benelux B.V.
Zoomstede 21
3431 HK Nieuwegein
Nederland
Telefoon: 030-6097100
Fax: 030-6051110

De telefonist(e) zal proberen je vraag te beantwoorden. Indien nodig zal zij je doorverwijzen naar de juiste persoon binnen de organisatie.

E-mailadressen:
contact@nintendo.nl - Voor algemene vragen, vragen met betrekking tot onze internetsite, registratieproblemen, sterrencatalogus.
TD@nintendo.nl - Voor alle technische vragen, vragen over kapotte onderdelen of batterijklepjes, advies met betrekking tot onderhoud, vragen over de Nintendo Wi-Fi Connection, handleidingen enz.


Alternatieve geschillenbeslechting

Nintendo neemt op dit moment niet deel aan de procedure voor alternatieve geschillenbeslechting die beschikbaar is via het EU-platform voor onlinegeschillenbeslechting.