• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    De foutcode 003-1099 verschijnt steeds in beeld. Wat kan ik doen?

    Deze foutcode verschijnt als het Nintendo 3DS-systeem geen draadloos Access Point kan vinden.

    Je kunt het volgende proberen om dit probleem te verhelpen.

    • Beweeg dichter naar het Access Point en zorg dat er zich geen obstakels tussen het Nintendo 3DS-systeem en het Access Point bevinden.
    • Controleer of het Access Point en de modem aan staan.
    • Controleer of er andere apparaten in de buurt staan die een draadloos signaal versturen. Dit kan voor storing zorgen.
    • Controleer of de naam (SSID) en de beveiligingssleutel van het draadloze Access Point goed zijn ingevoerd. Je doet dit door in de systeeminstellingen van je Nintendo 3DS te kiezen voor 'Internetinstellingen'. Tik hierna op 'Verbindingsinstellingen' en vervolgens op het Access Point dat je wilt controleren. Tik op 'Bewerken' en verander zo nodig de SSID en beveiligingssleutel. Het is ook mogelijk om in de verbindingsinstellingen te kiezen voor 'Nieuwe verbinding', en handmatig te zoeken naar Access Points.
    • Probeer het kanaal van het draadloze Access Point te wijzigen. Lees de handleiding van het Access Point voor meer informatie over de procedure hiervoor.
    • Lees de handleiding van het Access Point voor meer mogelijke oplossingen.

    Neem contact op met de Nintendo Technische Dienst als het probleem hierna nog niet is verholpen.