Welkom bij de Nintendo-klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Verificatie-e-mail van de Nintendo-account niet ontvangen

De informatie in dit artikel kan je helpen als je nog geen verificatie-e-mail hebt ontvangen voor je Nintendo-account (aangemaakt op de Nintendo Switch of de website).

Let op: De verificatie-e-mail zou binnen dertig minuten moeten binnenkomen en verloopt binnen een uur nadat deze is verzonden.

Wat kun je doen:

  • Kijk of de e-mail in de map ongewenst/spam is beland.
  • Zorg ervoor dat er geen filters actief zijn op je e-mailaccount die e-mails van @accounts.nintendo.com blokkeren.
  • Voeg no-reply@accounts.nintendo.com toe aan je adresboek en geef aan dat dit een e-mailadres is dat je vertrouwt.
    • Deze stappen kunnen variëren, afhankelijk van de e-mail-provider. De meeste e-mail-applicaties hebben een adresboek of contactenlijst. Hier kun je een contact toevoegen. Typ of plak no-reply@accounts.nintendo.com in het veld om dit e-mailadres aan je contacten toe te voegen.
  • Zorg ervoor dat je je e-mailadres correct hebt ingevuld in bij het aanmaken van een account en klik op VERIFICATIECODE OPNIEUW VERSTUREN om een nieuwe verificatiecode toegestuurd te krijgen.
  • Probeer je Nintendo-account te registreren met een ander e-mailadres.