• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Het lukt niet om gamegebonden diensten te gebruiken in de Nintendo Switch Online-app

    De informatie in dit artikel kan van pas komen als het niet lukt om gamegebonden diensten te gebruiken, zoals SplatNet 3 of NookLink, in de Nintendo Switch Online-app.

    Let op: Bekijk ons overzicht en veelgestelde vragen voor meer informatie over wat je nodig hebt om de Nintendo Switch Online-app te gebruiken.

    Wat moet je doen

    1. Zorg dat je smartapparaat over de nieuwste versie van het besturingssysteem beschikt.
    2. Kijk op de pagina over netwerkonderhoud of er storingen kenbaar zijn gemaakt.
    3. Zorg dat je Nintendo Switch Online-app is bijgewerkt naar de nieuwste versie.
    4. Werk de standaardwebbrowser op je smartapparaat bij naar de nieuwste versie.
    5. Zorg voor Android-apparaten dat Android System Webview is bijgewerkt naar de nieuwste versie.
    6. Zorg dat je inlogt op de app met de juiste Nintendo-account en dat de geboortedatum die voor de Nintendo-account is ingesteld uitkomt op een leeftijd van 13 jaar of ouder.
      • Je Nintendo-account moet ook beschikken over opgeslagen gegevens voor de game om toegang te krijgen tot gamegebonden diensten in de Nintendo Switch Online-app.
    7. Zorg dat het ouderlijk toezicht op de Nintendo Switch niet is ingesteld om vrije communicatie met anderen te beperken.
    8. Log uit met je Nintendo-account op de Nintendo Switch Online-app en log vervolgens opnieuw in.
    9. Verwijder de Nintendo Switch Online-app van je smartapparaat en installeer de app opnieuw.

    Als het probleem nog steeds niet is opgelost

    Neem contact met ons op voor verdere ondersteuning als het probleem zich blijft voordoen.