• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Nintendo eShop e-mail met betaalbewijs is niet aangekomen

    Omschrijving:

    • De informatie in dit artikel kan je verder helpen als je geen e-mail met het betaalbewijs van je aankoop in de Nintendo eShop hebt ontvangen.

    Aanvullende informatie:

    • Betaalbewijzen per e-mail worden alleen verstuurd als aankopen zijn gedaan met een Nintendo-account (Nintendo Switch, My Nintendo Store) of, vóór 27 maart 2023, met een Nintendo Network ID (NNID) die is gekoppeld aan een Nintendo-account (Wii U, Nintendo 3DS).
    • Bekijk de ''Accountactiviteit'' op je Wii U of systeem in de Nintendo 3DS-familie, om de geschiedenis te zien van aankopen die alleen met een Nintendo Network ID zijn gedaan.

    Aanvullende oplossingen:

    • Zorg ervoor dat je lang genoeg hebt gewacht. E-mails komen meestal binnen 1-2 uur aan.
    • Kijk of de e-mail in de map ongewenst/spam is beland.
    • Zorg ervoor dat er geen filters actief zijn op uw e-mailaccount die e-mails van @accounts.nintendo.com blokkeren.
    • Controleer je Nintendo-account gebruikersinformatie om het e-mailadres te verifiëren.
      • Het betaalbewijs is verstuurd naar het e-mailadres van het Nintendo-account waarmee de aankoop is gedaan.

    Je kunt de aankoopgeschiedenis van je Nintendo-account ook online bekijken, samen met eventuele promotionele of gebundelde downloadcodes die bij je aankopen zijn inbegrepen.

    1. Ga naar https://accounts.nintendo.com en log in op je Nintendo-account.
    2. Ga naar de profielinstellingen en kies WINKELMENU.
    3. Selecteer INFORMATIE OVER ACCOUNTACTIVITEITEN.
    4. Hier zie je een lijst van de transacties die gekoppeld zijn aan je Nintendo-account.