Nintendo eShop e-mail met betaalbewijs is niet aangekomen
Omschrijving:
- De informatie in dit artikel kan je verder helpen als je geen e-mail met het betaalbewijs van je aankoop in de Nintendo eShop hebt ontvangen.
Aanvullende informatie:
- Betaalbewijzen per e-mail worden alleen verstuurd als aankopen zijn gedaan met een Nintendo-account (Nintendo Switch, My Nintendo Store) of, vóór 27 maart 2023, met een Nintendo Network ID (NNID) die is gekoppeld aan een Nintendo-account (Wii U, Nintendo 3DS).
- Bekijk de ''Accountactiviteit'' op je Wii U of systeem in de Nintendo 3DS-familie, om de geschiedenis te zien van aankopen die alleen met een Nintendo Network ID zijn gedaan.
Aanvullende oplossingen:
- Zorg ervoor dat je lang genoeg hebt gewacht. E-mails komen meestal binnen 1-2 uur aan.
- Kijk of de e-mail in de map ongewenst/spam is beland.
- Zorg ervoor dat er geen filters actief zijn op uw e-mailaccount die e-mails van @accounts.nintendo.com blokkeren.
- Controleer je Nintendo-account gebruikersinformatie om het e-mailadres te verifiëren.
- Het betaalbewijs is verstuurd naar het e-mailadres van het Nintendo-account waarmee de aankoop is gedaan.
Je kunt de aankoopgeschiedenis van je Nintendo-account ook online bekijken, samen met eventuele promotionele of gebundelde downloadcodes die bij je aankopen zijn inbegrepen.
- Ga naar https://accounts.nintendo.com en log in op je Nintendo-account.
- Ga naar de profielinstellingen en kies WINKELMENU.
- Selecteer INFORMATIE OVER ACCOUNTACTIVITEITEN.
- Hier zie je een lijst van de transacties die gekoppeld zijn aan je Nintendo-account.